Hyundai. Santa fe je njegova zaščitna znamka. Korejci pri novincu zaradi prepoznavnosti niso želeli spreminjati imena. Pohvalno je zadržal tudi atraktiven in zdaj agresivnejši videz, ki so ga omilili z veliko kroma in na daleč prepoznavnimi LED-žarometi.
Uporabne rešitve
To, da je nekoliko nižji od predhodnika, se zaradi velikih zunanjih mer na prvi pogled niti ne opazi, se pa znotraj na velikih sedežih tako spredaj kot zadaj sedi udobneje. Notranje prilagoditve, kot sta pomična zadnja klop in za 57 litrov večji prtljažnik (v osnovi 534-litrski), ki se ga preprosto podre v ravno dno, povečujejo družinsko uporabnost, čeprav se s karavani in enoprostorci ne more meriti. Stikala so dobro pregledna in dosegljiva, a jim vrednost zmanjšuje cenen videz.
Poudarek na varnosti
Prepričljiv agregat
Štirivaljni turbodizel z 2,2 litra in 145 kilovati moči se mu poda. Moč se na cesto prenaša prek natančnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. Že pri nizkih vrtljajih je radodaren z navorom. Kljub masi skoraj dveh ton je pospeševanje zvezno in dinamično, s povprečnega 8,4 litra je poraba ugodna. Podvozje je zmes udobja in dinamike, kar se pozna pri solidni legi v ovinkih, manj je udoben na luknjastih cestah. Njegov drugi dom so avtoceste, kjer se voznik lahko prepusti “jadranju”.
Podatki o vozilu: Hyundai santa fe 2.2 CRDi 4WD (Style)
Motor: 2.199 cm3, dizelski, 145 KM, 197 kW pri 3.800 vrt.
Navor: 421 Nm med 1.800 in 2.500 vrt./min.
Poraba na testu: 8,4 litra/100 km (mešani cikel), izpust 149 g CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, 9,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 32.990/33.440 evrov
Plusi: Zunanji videz, prilagodljivost, agregat, udobni in veliki sedeži.
Minusi: Notranjost po atraktivnosti zaostaja, v ponudbi ni najnaprednejših sistemov.