Tako kot ostali predstavniki vmesnega razreda med C in D ima tudi elantra specifičen krog potencialnih kupcev. Z dolžino 4,53 metra zapolnjuje velikostno in cenovno vrzel med kombilimuzinskim modelom i30 in prihajajočim limuzinskim i40. Od slednjega povzema zelo dinamično zunanjo podobo s tekočimi, valovitimi linijami, ki so skladne od nosu do zadnjih luči. Modna kupejevska streha pa ima tudi pomanjkljivosti, saj se glava ob vstopanju in izstopanju vsaj ob začetnem spoznavanju hitro trdo sreča z njo. Razmeroma ozke steklene površine tudi ne govorijo v prid vidljivosti, limuzinski zadek pa že sam po sebi kliče po doplačilu za parkirne senzorje.
Notranja lepota ne izostane
Notranjost je tako kot zunanjost vse prej kot monotona, dvobarvna in pohvalno brez pretirane plastičnosti. Osrednji most je nekoliko usločen, kar doda nekaj zelo dobrodošlih milimetrov za kolena. Tudi sicer je notranjost razen višine zelo prostorna, tudi na zadnji klopi. Je pa prtljažnik s 420 litri osnove dokaj povprečen. Povrh ga lahko odpremo le iz voznikovega sedeža ali prek ključa, na notranji strani ni oprijemala, zato v zimskem vremenu umazane roke ne izostanejo. Dostopnost prek ozke odprtine je le povprečna.
Klimatsko-ogrevalni napravi, ki je pri vmesni opremi style že serijsko dvoobmočna, pa zamerimo nekoliko slabše delovanje v mrzlih jutrih.
Še veste postaje na pamet?
Sedeži so povprečni, sedalni del kratek, volan pa mehek, kar je pisano na kožo denimo starejšim ali voznikom, ki od avtomobila ne zahtevajo veliko informacij, temveč jim je v prvi vrsti lahkotnost upravljanja. Tempomata oprema style še ni premogla. Avdio naprava je imela tudi USB vhod, komaj verjetno pa še ni imela funkcije RDS, kar pomeni, da je potrebno kot v starih časih postaje po spominu povezovati s številko na skali.
Menjalnik med šestimi prestavami pretika mehko in gladko. 1,6-litrski bencinski motor je tako kot pri športnem kupeju veloster edina izbira na razpolago. Elantri se glede na njen ustroj pravzaprav zelo dobro poda, saj je s kratkimi prestavnimi razmerji enostavno loviti najboljše razmerje med navorom in vrtljaji. Za odločnejše pospeševanje pa je potrebno močneje pritisniti na plin, že omenjena razmerja negativno plat pokažejo pri hrupnosti na avtocesti. Pozitivno preseneti poraba, ki se je vrtela okoli sedmih litrov.
Med glavnimi tekmeci sta še VW jetta in renault fluence, širše morda celo škoda octavia, med vsemi pa se elantra glede na primerljivo ceno, v našem primeru 14.590 evrov, izkaže z najboljšo opremljenostjo. Petletna garancija je dodatna lastnost avtomobila, ki lahko zapolni tako vlogo družinske limuzine kot vozila za tretje življenjsko obdobje.
Podatki o vozilu (Hyundai elantra 1.6 CVVT comfort)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.591 ccm
Najvišja moč: 97 kW (132 KM) pri 6.300 vrt./min
Najvišji navor: 158 Nm pri 4.580 vrt./min
Poraba na testu: 6,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 148 g CO2/km
Zmogljivosti: 200 km/h, pospešek 10,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (V x Š x D) (v mm): 4.530 x 1.775 x 1.445, medosna razd. 2.700
Prtljažnik: 420 litrov
Cena: 14.590 evrov