V uradni izjavi za javnost so pri Audiju napovedali, za katere avtomobile bodo v letu 2017 radodarneje odprli mošnjiček. Ponavadi so bili v Ingolstadtu sicer tako samozavestni, da so proračune napovedovali za pet let naprej, zaradi posledic Dieselgata pa so tokrat razkrili le enoletne načrte. Med drugim so morali zaradi varčevanj v koncernu samo pri Audiju proračun zmanjšati kar za tri milijarde evrov.
Vseeno pa so pri znamki odločeni, da bodo nadaljevali ofenzivo na ključnih področjih - pri suvih in elektriki. Tako bodo v letu 2016 na trg lansirali povsem nov model, kompaktnega križanca, ki mu bo ime Q2, so uradno razkrili pri Audiju dolgo napovedovano novost, ki pa ni imela potrjenega imena. S tem namerava znamka boj za prestižne male avte očitno začeti še v razredu izpod Q3, kjer je danes morda edini pravi tekmec mini countryman. Gotovo bo še zanimivo, k nam naj bi Q2 zapeljal že jeseni po premieri na salonu v Parizu.
Iskrilo se bo!
Sicer pa je prihodnost Audija zelo povezana z elektriko, od leta 2018 bo še posebej pestro, ko se napoveduje velikovolumensko električno vozilo s štirimi krogi na nosu. Gre za križanca, ki bo baziral na odmevnem konceptu e-tron quattro, prikazanem na letošnjem salonu v Frankfurtu.
Prvi mož Audija Rupert Stadler je v izjavi za javnost načrte znamke na kratko povzel z besedami, da bodo nadaljevali z velikimi vlaganji v investicije in napredno tehnologijo, s čimer želijo še utrditi položaj znamke na trgu premijskih vozil. Leta 2020 nameravajo izdelovati že 60 različic svojih modelov.
Pri Porscheju so se delavci odpovedali nagradam
Zavezanost zaposlenih v koncernu VW, da bodo premagali eno najhujših kriz v zgodovini, kaže tudi nedavna vest iz znamke Porsche, kjer so se zaposleni odpovedali delu tradicionalno bogatih nagrad ob koncu leta, da bi tako pripomogli k čimprejšnjemu zagonu proizvodnje električnega superšportnika, napovedanega s konceptom mission E.
dezurni@zurnal24.si