Pravzaprav je bil obisk pri specialistu lepotne kirurgije zelo kratek, saj bo prenovljeni 3008 na zunaj razpoznan le po nekoliko predrugačenem prednjem odbijaču in motorni maski, dobil je tudi opcijo polnih LED žarometov in novo grafiko zadnjih svetil.
Več novosti pa je pod kožo, s čimer želi 308 ujeti konkurenco predvsem na polju asistenčnih sistemov. Za vzor si je vzel skrižanega brata 3008, tako da v modelu 308 sedaj dobimo osem novih asistenčnih sistemov zadnje generacije, med njimi samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake) in aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (Active Lane Departure Warning). Poleg tega je 308 prvo vozilo skupine PSA, pri katerem bo prilagodljivi tempomat za samodejne menjalnike na voljo s funkcijo stop&go, za ročne menjalnike pa s funkcijo za nastavitev hitrosti do 30 km/h.
Nova je 180-stopinjska zadnja kamera ter asistent za samodejno parkiranje. Napredek je tudi pri povezljivosti, saj ima tristoosmica ponovem funkcijo Mirror Screen za podvojitev vsebine s pmatenega telefona na osrednjem zaslonu v avtu. Nova je navigacija, ki jo poganjajo možgani TomToma.
Glede pogona je novost serijska povezava dizla blueHDI 180 (132 kW) in posodobljenega avtomatskega menjalnika z osmimi prestavami.
Pri Peugeotu izpostavljajo tudi čistost svojih motorjev, saj ob ustreznih prilagoditvah že ustrezajo zaostrenim različicam standarda Euro 6 (verzija C), ki stopajo v veljavo šele septembra 2018 in bodo upoštevale emisije v realnih pogojih vožnje.
dezurni@zurnal24.si