Avto
20 ogledov

Pomlajena v boj za mlade voznike

Seat ibiza
1/7
Anže Petkovšek
Prenovljena ibiza se z vse množičnejšo konkurenco spopada z bolj zašiljenimi linijami in nekaj nove vsebine, obenem pa s serijskim ESC, s čimer meri na mlade voznike.

Uporabna odlagališča

Testni model z opremo FR bi moral biti všeč fantom, ki iščejo popopran dizajn. To pomeni dvojno izpušno cev, dnevne LED-žaromete in posebne odbijače, dober varnostni pripomoček pa so meglenke, ki svetijo v ovinek. Vse to je dovolj, da se bodo za ibizo spet obračale glave. V notranjosti svežino dodajajo usnjeni dodatki in dobri športni sedeži, še največja pridobitev pa je predal pred sovoznikom, ki meri 10,7 litra in je pet litrov večji kot prej. K uporabnosti pripomore 292-litrski prtljažni prostor. Vse skupaj nadgrajuje kakovostna izdelava, ki obljublja dolgo služenje.

Poudarek na dinamiki

Seat ibiza | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Kombinacija 1,2-litrskega turbobencinskega motorja TSI s 77 kilovati moči sicer ne pomeni vrha športnosti, vendar bo pisana na kožo tistim, ki uživajo ob hitrem premikanju skozi ovinke in pri tem radi posegajo po menjalniku. Ta je sicer natančen petstopenjski in motor sili v višje vrtljaje, a morate pri tem računati na osemlitrsko porabo. Z varčno vožnjo se ta brez težav vzdržuje krepko pod šestimi litri. Volan ponuja veliko informacij izpod koles, dodatno stabilnost pa zagotavlja čvrsto podvozje. Če si ga lahko privoščite, posezite po DSG-menjalniku, ki je na voljo v kombinaciji z opremo style.

Ob poplavi poceni majhnih avtomobilov 13.685 evrov ni malo. Ko bo imela multifunkcijski sistem z navigacijo, bo še konkurenčnejša.

Plusi: Videz, živahen motor, odlagalne površine, menjalnik, sedeži, lega na cesti.

Minusi: Malo prostora na zadnji klopi, pomanjkanje sodobnih sistemov.

Podatki o vozilu: (Seat ibiza 1.2 TSI, 77 kW FR)
Motor: 1.197 cm3, bencinski, 77 kW, 106 KM pri 5.000 vrt.
Navor: 175 Nm med 1.550 in 4.100 vrtljaji
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 124 g CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, 9,8  sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 9.490/13.685 evrov (osnovni/testni)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.