Kako pomembna je ibiza za špansko znamko, priča podatek, da naj bi bilo več kot polovica vseh prodanih Seatovih vozil v Sloveniji letos prav ibiz. V dejanskih številkah to pomeni tisoč kupcev. Samozavestno napoved pri uvozniku utemeljujejo z bolj mladostnim videzom, večjo varnostjo in uporabnostjo avtomobila.
Na zunaj je prenova petvratne, trivratne SC in karavanske ST-različice prepoznana predvsem po prvem delu. Svetila so bolj oglata, za doplačilo so na voljo dnevne luči LED. Spremenjen je pokrov motorja z novo izbočeno linijo, mreža hladilnika ima obliko satovja. Drugačni so odbijači, po zaslugi katerih je ibiza tudi malenkost dobila na merah. Nove meglenke osvetljujejo tudi ovinke. Zadaj bodo najbolj pozorni opazili rahlo spremenjeno grafiko svetil, v FR-izvedenki je iz LED-tehnologije. Tri nove barve in dodana platišča zaokrožajo zunanjo prenovo, znotraj pa poleg novih oblazinjenj padeta v oči spremenjen volan in drugačni gumbi za upravljanje avtomatske klime.
Predal pred sovoznikom, ki je bil doslej hvaležna tarča kritik, je bil s 4,7 litra povečan na konkretnih 10,7 litra.
Pri varnosti ibiza stopa v korak s trendom s serijskim ESC, v vstopni opremi reference so štiri zračne blazine. Lahko ima vgrajen tempomat, pripomoček za speljevanje v klanec in še kaj.
Poraba se začne pri 3,4 litrih
Pri motorni paleti se je ibiza poravnala z najnovejšimi trendi znotraj Volkswagna. Vstopni motor je 1,2-litrski z 51 kW, sledi 1,4-litrski s 63 kW, še bolj zanimiv pa je 1,2-litrski TSI s 77 kW, ki ga je mogoče speti tudi z menjalnikom DSG. Vrh športnosti v kombinaciji z opremo FR ponuja 1,4-litrski TSI DSG s 110 kW. Ta agregat je na voljo tudi za karavan ST, ki tako prvič nosi oznako FR.
1,2-litrski dizel ima moč 55 kW, če nosi avtomobil oznako E-ecomotive z aerodinamičnimi dodatki, rekuperacijo energije in start&stop sistemom, pa pri vseh treh karoserijskih različicah porabi osupljivih 3,4 litra ob izpustu 89 gramov CO2 na kilometer.
Dalje paleto dizlov sestavljata še 1,6-litrski TDI s 77 ali 90 kW, zanimivo pa je v ponudbi tudi 2,0-litrski s 105 kW. Poleg že omenjenega DSG-menjalnika sta odvisno od motorja vgrajena še pet- in šeststopenjska ročna menjalnika.
Opremski paketi so trije, pri čemer so prejšnja sport in FR zdaj združili v FR. Najbolj športna cupra pride prihodnje leto. Oprema reference ima med drugim ročno klimo, trikraki volan, daljinsko zaklepanje, dnevne luči in radio MP3. Style doda ogledala in kljuke v barvi vozila, 15-palčna jeklena platišča, kromirane žaromete, potovalni računalnik, tempomat, avtomatsko klimo in usnjen volan ter prestavno ročico. FR pa med drugim vsebuje še zunanje oznake, napihnjene odbijače, omejeno zaporo diferenciala, aluminijasta 16-palčna platišča ...
Cene za trivratno SC se začnejo pri 9.490 evrih, kar je okoli 1.200 evrov pod najnižje ocenjenim VW polom. Petvratna ibiza vstopa pri 9.900 evrih, karavan ST pa pri 10.490 evrih. Na začetku prodaje ponujajo tudi poseben popust v višini 500 evrov. Cene za 1.2 TSI motor se pričnejo pri 11.725 evrih, za 1.2 TDI pa 13.218. Modela ecomotive pa staneta 13.819 evrov (dizel s filtrom trdnih delcev) oziroma 12.930 evrov (1.2 TSI).