V Sloveniji razviti in izdelani sestavni deli so vgrajeni v nekatere najodmevnejše premiere ženevskega avtosalona. Serijsko vgrajeni so v avtomobilih za množice, denimo kia cee'du in ford B-maxu, pa tudi v superšportnih alpini B6, bentley continentalu ali porsche 911 cabrioletu.
Visoka dodana vrednost
Pri nas je le ena tovarna, iz katere s tekočih trakov prihajajo avtomobili, vseeno pa Revozu delajo družbo številna uspešna podjetja, ki so se v krizi in ob zaostreni konkurenci le še okrepila in danes predstavljajo že več kot deset odstotkov bruto družbenega proizvoda, nanje pa odpade več kot petina slovenskega blagovnega izvoza.
Kljub previdnosti zaradi nepredvidljivih dogodkov vlada optimizem, podkrepljen z napovedanimi ukrepi vlade za spodbujanje razvoja.
"Projekcije za letos, izdelane na osnovi naročil kupcev, kažejo na devetodstotno rast, kar je več od povprečja na avtomobilskem trgu," so povedali v koprskem Cimosu.
"Imamo odprte nove projekte, s katerimi si bomo rast in nadaljnjo prodajo zagotovili tudi v prihodnje," pa pravijo v Iskri Avtoelektriki, kjer so se osredotočili na pogonske sklope za električna vozila. Čeprav sami tega niso želeli potrditi, po pisanju francoskih medijev pravkar predstavljeno serijsko Renaultovo električno vozilce twizy poganja prav v Šempetru pri Gorici razviti motor.