Opel ampera-e bo poskrbela za eno skrb manj. Če so vozniki električnih vozil sedaj zelo pogosto pogledovali proti merilniku dosega zaradi razmeroma kratkih zmožnosti, naj bi ampera-e omogočila precej bolj brezskrbno vožnjo. Po trenutno veljavnem standardu NEDC namreč zmore z enim polnjenjem prevoziti prek 400 kilometrov poti, s čimer je kompaktni električni model daleč najzmogljivejši v svojem segmentu, saj za najmanj četrtino prekosi vse tekmece.
BMW i3 lahko celo v primeru, da je za doplačilo opremljen z večjo akumulatorsko baterijo s 33 kWh, prevozi le 300 kilometrov po NEDC, Nissan Leaf zmore 250 kilometrov, Renault Zoe 240 in VW e-Golf 190 kilometrov, naštevajo pri Oplu.
V praksi na doseg vplivajo dejavniki, kot so značilnosti cestišča, vremenski pogoji, slog vožnje ali dodatna obremenitev. Kljub temu ampera-e tudi pri vsakdanjih pogojih z lahkoto prevozi več kot 300 kilometrov.
Opel ampera-e se bo v Parizu prvič predstavila evropskim kupcem, gre pa za različico ameriškega chevrolet bolta.
Volkswagen tudi pripravlja zelo močno električno orožje
Bo pa zanimivo videti, kakšen odgovor napovedujejo pri Volkswagnu. Koncern, ki se je zaradi znane afere z dizli odločil za temeljit zasuk v strategiji ter velika vlaganja v električna vozila, bo na bližnjem salonu v Parizu pokazal koncept, ki napoveduje povsem nov rod vozil. Prva fotografija zakritega vozila je v družbi hrošča in golfa, zato gre pričakovati, da bolj odkrito kot kadarkoli računajo na masovno proizvodnjo.
Za namen prihodnje generacije električnih vozil so pri VW razvili posebno prilagodljivo platformo, imenovano MEB, ki bo "gostila" najrazličnejše modele, tudi suve in križance.
Po poročanju AutoExpressa naj bi vozila B in C segmenta imela doseg vsaj 400 kilometrov, večja (verjetno suvi) pa celo 600, s čimer bodo denimo presegali doseg, ki ga ima današnja tesla model S. Prvi serijski avto napovedujejo za 2019.
dezurni@zurnal24.si