Volkswagen je prižgal zeleno luč za naslednjo generacijo passata, poroča Auto Express.
Proizvodnja se seli iz tradicionalne nemške trdnjave v tovarni v mestu Emden, saj morajo tam napraviti prostor za nove električne modele.
Po novem ga bodo izdelovali v Škodini tovarni v slovaški prestolnici Bratislavi, od koder že zdaj prihaja na primer tudi premijski VW touareg. To pa ne bo edina velika sprememba.
Passata bodo na platformi MQB razvili vzporedno z naslednjo generacijo škode superba. In po superbu se bo očitno zgledoval glede oblike, saj klasične štirivratne limuzine ne bo več. Po poročanju Auto Expressa bodo passata ponujali kot karavana ali pa kot praktično kombilimuzino, morda "liftbacka", v vsakem primeru pa petvratnika. Verjetno bodo precej raztegnili medosno razdaljo in jo poenotili s superbovo, kar bo pomenilo tudi precej več prostora za potnike.
Uporabnost in praktičnost bosta torej glavna poudarka novega modela, s tem pa želijo pri znamki narediti tudi večji razkorak od bolj dinamiki namenjenega modela arteon. Bo pa ostal tradicionalistom passat zavezan glede pogona, saj bo na voljo le s termičnimi pogoni, ki pa bodo delno elektrificirani, še pravi dobro obveščeni medij.
Priključni hibrid bo imel še vidnejšo vlogo, v ta namen bodo tudi podaljašali doseg z enim polnjenjem na blizu sto kilometrov. Povsem baterijski model passatove velikosti pa bo nastal iz koncepta ID.Space Vizzion (spodaj).