"Z odprtjem spletne trgovine odpiramo nov prodajni kanal," je dejala šefica Smarta Annette Winkler in pojasnila, da njihova spletna stran deluje kot interaktivni razstavni salon, kjer lahko potencialni kupci preizkusijo različne lastnosti avtomobila. Kupci lahko avtomobil naročijo kadarkoli, trgovina je odprta 24 ur na dan, 365 dni na leto. Plačilo lahko opravijo s kreditno kartico ali bančnim nakazilom, lahko pa izberejo tudi druge oblike financiranja.
Spletno trgovino so preizkusno zagnali v Italiji, drugem največjem trgu za Smart. Če se bo pilotni projekt izkazal za uspešnega, bodo storitev razširili še na druge države. Pri Smartu upajo, da bodo k nakupu privabili predvsem mlade kupce: "Mladi pričakujejo, da bo znamka, kot je Smart, ki jo povezujejo z inovativnostjo, dostopna vsepovsod in kadar koli," so zapisali pri Daimlerju, kjer so lani po vsem svetu prodali okoli 100 smartov, mednje štejemo tudi model forfour, ki ga proizvajajo v Revozu v Novem mestu.
dezurni@zurnal24.si
https://www.youtube.com/watch?v=RNrHnE8Nphkhttps://www.youtube.com/watch?v=onmoaWLNIqI