Avto
64 ogledov

Mama, Smart pa pravi, da Božiček ne obstaja ...!

Smart ForFour Smart
Znamka Smart se je v Nemčiji znašla pod hudo kritiko staršev, saj da je radijska reklama za štirisedežni smart forfour uničila otroške sanje s tem, ko je razkrinkala resnico o decembrskih dobrih možeh. Pri Smartu so morali ukrepati.

Minule dni se je po nemških radijskih postajah širom po državi slišala reklama za smart forfourja, ki ga mimogrede izdelujejo v Revozu v Novem mestu. Cilj reklame je bil, da bi poudarili notranjo velikost štirivratnika, saj da lahko povsem normalno prevaža štiri potnike. Veliko ljudi ob omembmi znamke Smart namreč še vedno najprej pomisli na njihov mali dvosedežnik prejšnje generacije.

V reklami se sliši glas staršev, ki se pogovarjata o obdarovanju otrok. "Otroka sta prav zares verjela, da je našemljeni dedi pravi Božiček," pravi mama. "Želim si, da ne bi nikoli izvedeli resnice, da Božička v resnici sploh ni."

V tistem se iz ozadja zaslišita dva zaprepaščena otroška vzklika: "Kaaaaaj?!" Ups, starša sta pozabila, da ne vozita več dvoseda. 

Radijska reklama, ki jo je seveda mimogrede lahko slišalo še na milijone otrok, je povzročila pravi vihar pri nemških starših, poroča Motor Talk. Na socialnih omrežjih so se vrstile kritike na nespametno potezo Smarta, s katero da so uničili sanje majhnih otrok in jim povzročili travme. 

Šlo je tako daleč, da so se pri Smartu odločili ustaviti marketinško akcijo prek radijev, čeprav so nekatere postaje zaradi organizacije EPP blokov reklamo tudi kasneje še spuščale v program. "Delamo intenzivno na tem, da reklame ne bi nikjer več predvajali," so zagotavljali v predstavništvu. "Nočemo, da bi nas krivili za neprijetnosti." A duh je že ušel ...

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 2
  • dimnikar 07:22 07.december 2015.

    Lažete otrokom leta in leta, potem pa za travme krivite nekoga, ki pove resnico? :) Neprecenljivo.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 23:11 06.december 2015.

    "Nočemo, da bi nas krivili za neprijetnosti."A ste pet let stari al kaj? To ste zanalaš naredil zato da ste poceni še več pozornosti vzbudil. Na koncu boste ravno zarad tega ogorčenja preko pozornosti medijev imel še več dobička. ...prikaži več Grde marketinške fore se greste. Pa še za bebce nas imate po vrh.