Deutsche Welle piše, da se je zgodilo prvič, da je sodišče odločilo, da bo prepoved za vožnjo s starejšimi dizelskimi vozili iz centrov nemških mest razširilo tudi na vožnjo po avtocesti in to na enega ključnih odsekov. Mnogi menijo, da je bilo zgolj vprašanje časa, kdaj se bo to zgodilo.
Nedavno je sodišče v Nemčiji omejilo vožnjo s starejšimi dizelskimi motorji v Essnu, Bonnu in Kölnu, že prej pa tudi v Berlinu, Frankfurtu, Stuttgartu, Hamburgu ... Sodišče je odločilo, da vozila z motorji, ki zadostujejo Euro 4 emisijskih normam, od aprila prihodnje leto ne bodo smela zapeljati v središča nekaterih nemških mest, omejitev za novejša vozila z dizelskimi motorji Euro 5 pa bo začela veljati leto kasneje. Najnovejši dizelski avtomobili (Euro 6) motorji niso vključeni v prepoved vožnje.
Še večji udarec za mnoge Nemce z dizelskimi vozili pa bo povzročila odločitev sodišča, da bodo dizlom vstop prepovedali tudi na del avtoceste na industrijski poti proti Nizozemski, na odseku A40, kje bo prepovedana vožnja od julija prihodnje leto. "Autobahn" Nemcem predstavlja način hitre mobilnosti in splošno povezanost države, zato ne čudi, da se v odločitev sodišča vse pogosteje vmešava politika.
Nemški minister za promet Andreas Scheuer kljub temu, da priznava, da gre za ukrep v boju proti onesnaženemu zraka, pravi, da so tovrstne odločitve samodestrutivno ravnanje, saj ogrožajo mobilnost na tisoče državljanov, kar bi lahko v prihodnje ogrozilo nemško blaginjo.
Razširitev prepovedi vožnje s starejšimi dizelskimi vozili na avtocesto bi pomenil še dodaten udarec dizelski tehnologiji, pa čeprav so avtomobilski proizvajalci izpopolnili tehnologijo in jo naredili čisto. Na to so opozorili pri evropskem interesnem združenju ACEA, ki združuje evropske avtomobilske proizvajalce. V izjavi za javnost so navedli, da zadnja študija glede čistosti 270 novih avtomobilov z dizelskim motorjem dokaz, da dizli še ne bi smeli umreti. Tako vsi testirani avtomobili glede izpustov zdravju škodljivih NOx delcev spoštujejo mejo, ki jih postavlja novi testni cikel v realnem prometu RDE. "Še več, že danes večina teh avtov izpolnjuje mejo, ki bo glede NOx vrednosti stopila v veljavo januarja 2020," pravijo pri ACEA.
Kljub temu je prodaja vozil z dizelskimi motorji močno padla, tudi v Nemčiji, na vsega 31,1 odstotka celotnega trga, če gledamo skupno število prodanih avtomobilov v prvi polovici leta 2018. Še lani so v prvi polovici leta prodali 43,1 odstotka vozil z dizelskimi motorji.
Si želite, da bi našli žensko za eno noč? Obiščite = = > www.3xDate.top
ta gonja proti dizlom ima neko HUDO ozadje,ki se ga ne poznamo.Vsaj večina ne.Vozim dizla že od leta 95 in ne bom zamenjal tega goriva dokler bo mogoče.Imam pa res en problem,ker imam dizla l.2012 audi.. in se veliko vozim… ...prikaži večm po nemčiji sicer ne po središču minchna in ostalih velemest,potujem poslovno in moji partnerji imajo podjetja v obrobju mest.Mislim ,da je želja nekaga oz nekaterih ljudi prodati oz izvoziti v "tretje" države SMETI in pospešiti prodajo novejših avtomobilov .Druge ne vidim.
Ukinitev dizlov v mestih, elektro avtomobili v mestih - to je samo prerazporejanje onesnaženja iz mest na podeželje. Kdaj bomo doumeli da je svet eden in če onesnažujejo na drugem koncu prej ali slej pride svinjarija tudi do tebe. Ta… ...prikaži več gonja proti dizlašem pa ima čisto drugo ozadje , o katerem ljudje sploh ne razmišljajo.