Ta je sicer precej spremenjen, a vse novosti kljub temu zadostujejo zgolj za konkretnejšo oblikovno prenovo. Še vedno asketsko motorno in opremsko paleto, po novem je na voljo celo le z 1,2-litrskim bencinarjem, dopolnjuje tudi vedno serijski ESC, ki je pripomogel tudi k oceni pet zvezdic na testih EuroNCAP.
Vizualno zelo podoben predhodniku
Če primerjamo swifta pred in po prenovi, vidimo, da se je ta dotaknila predvsem prednjih in zadnjih luči, ki so še nekoliko bolj razpotegnjene, nekoliko drugačen pa je tudi odbijač, ki po novem ne akomodira več meglenk. Celostno gledano je swift zdaj bolj skladno oziroma umirjeno oblikovan.
Drugačno zgodbo piše notranjost, ki je dobila številne nove prijeme predvsem pri merilnikih, volanskem obroču in videzu sredinske konzole. Osrednji del slednje še vedno predstavlja audio naprava, ki deluje bolj sveže, datoteke MP3 pa bere in predvaja tudi prek USB-priključka. Pod njo so stikala vedno ročne klimatske naprave, ki nalogo opravlja zgolj dobro. Volanski obroč je prav tako bolj moderno oblikovan, ima tudi stikala za audio napravo, močno ojačan servo ojačevalnik pa bo všeč predvsem voznicam. Nam zaradi sterilnosti ali bolje rečeno pomanjkanja informacij o dogajanju pod kolesi ni bil, je pa res, da je bolj prilagojen rokam kot tisti v predhodniku.
Prednja sedeža nudita zadostno mero udobja, prostora in nenazadnje tudi bočnega oprijema, sliko nekoliko očrni le po višini nastavljiv volanski obroč. Nekoliko nekonvencionalno je tudi dejstvo, da je impulzno mogoče odpirati le voznikovo šipo ter da nima dnevnih luči. Osnova je tudi osvetlitev notranjosti, ki ne vključuje osvetlitve predala za rokavice. Je pa zato več kot dovolj odlagalnih površin različnih velikosti. Zadostno mero prostora ponudi tudi v drugi sedežni vrsti, celo za odrasle. Davek za to terja prtljažnik, ki je z osnovnimi 211 litri v razrednem povprečju, grajo si zaslužita majhna odprtina in velika stopnica za njo, ki otežujeta nalaganje. Dobrodošla bi bila tudi pomična klop. Swift je tudi dovolj okreten, le preglednost je zahvaljujoč zajetnima A in C stebričkoma nekoliko okrnjena.
Klasična motor in menjalnik
Glede motorizacije si pri Suzukiju niso pretirano belili glave in swiftu namenili preverjena 1,2-litrski 69-kilovatni bencinski motor in petstopenjski ročni menjalnik, ki ju poznamo že od prej. Motor se izkaže kot dovolj močen za dobro tono težko vozilo, saj razen pri polni obremenitvi ne kaže podhranjenosti, rad se vrti in ni pretirano glasen. Menjalnik je tudi ob zagonu dovolj hiter in natančen, ko se ogreje, pa je pretikanje nekoliko odrezano. Nekolika slabša je tudi sinhronizacija z vzvratno prestavo. Zavore so kos nalogi, enako velja tudi za podvozje, ki omogoča tudi veliko voznih užitkov, predvsem pa je swift dobro vodljiv in zgledno vzmeten. Glede porabe ni rekorder, na povprečno težko voznikovo nogo pa se bo odzval s sedmimi litri porabe, kar je dovolj dober dosežek.
Konkurenca in cena mu omejujeta uspeh
Glede na videno v primeru novega swifta ne gre za nov model, ampak le kozmetično prenovo v obliki številnih za boj z konkurenco (pre)potrebnih novosti. Izrazito navzgor ne izstopa prav v ničemer (mogoče le v voznih lastnostih), enako pa velja tudi za ceno – z dvanajstimi tisočaki sicer ni pretirano drag, ni pa tudi najcenejši ali poceni. Zanj se bodo odločili predvsem tisti, ki jim niso všeč tradicionalne znamke (Renault, VW Citroen, Ford).
Podatki o vozilu: (Suzuki swift 1.2 comfort 5v)
Motor: 1.242 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 69 kW (94 KM)/ pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 118 Nm/ pri 4.800 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,8 litra/100 km, 116 gramov CO2
Zmogljivosti: 165 km/h, 12,3 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.850x1.695x 1.510, medosna razdalja 2.430, prtljažnik (v litrih): 211/874
Cena: 11.990/12.240 EUR