Nissan bo predstavil novo generacijo križanca qashqai. Sprva bo na voljo kot blagi hibrid - nov pogon bo sledil nekoliko kasneje.
Nissan daje piko na i naslednjemu qashqaiju. Kot so potrdili pri japonskem proizvajalcu vozil, bo tretja generacija njegovega najuspešnejšega modela v Evropi naprodaj spomladi 2021.
Kot križanec s terenskim vozilom se bo na trgu tekmoval v vozili, kot so VW tiguan, toyota RAV-4, renault kadjar in drugi. Spremembo pri tretji generaciji so velike, začenši z novo platformo.
V prvi vrsti to pomeni, da bo prostorsko večji, saj bo medosje podaljšano za štiri centimetre. Pri Nissanu poudarjajo, da bo ponujal opazno več prostora. Samo prtljažnik bo večji kar za 50 litrov. Poleg tega bo 4,43 metra dolgi Japonec "shujšal" za 60 kilogramov.
Japonci bodo najprej pod pokrov motorja umestili 1,3-litrski turbobencinski motor z blagim hibridnim sistemom. Štirivaljnik bo voljo s 101 kW/138 KM ali 114 kW/155 KM.
Nissanova inovacija, sistem ePower, ki bo zaživela v novem qashqaju ponuja povsem električni pogon, kar pomeni, da kolesa poganja le elektromotor. Sistem je sestavljen iz močnejše baterije in pogonskega sklopa, ki ga sestavljajo bencinski motor, električni generator, inverter in elektromotor. Pri konvencionalnih hibridnih sistemih kolesa ženeta elektromotor in bencinski motor. V sistemu e-power pa bencinski motor ni povezan s kolesi, ampak zgolj polni zmogljivo baterijo. V nasprotju s povsem električnimi vozili je vir moči torej bencinski motor in ne le baterija.
V primerjavi s konvencionalnimi hibridi je ključna razlika v tem, da ima elektromotor velikost in zmogljivost, kakršna je značilna za povsem električna vozila, zaradi česar se na ukaz za pospeševanje odzove nemudoma, kar kupci električnih vozil zelo cenijo.
Generator, ki ga poganja bencinski motor, ohranja napolnjenost baterije, lahko pa obenem zagotovi neposredno napajanje elektromotorja in s tem povečanje moči. Bencinski motor deluje pri optimalnih vrtljajih in s tem omogoča najboljši izkoristek goriva, obenem pa zagotavlja minimalno hrupnost in naraven občutek povezanosti med odločnim pospeševanjem.
Poleg tega sistem ProPILOT z Navi-link zdaj komunicira s qashqaijevimi radarji za mrtvi kot in posreduje pri popravljanju smeri, da prepreči menjavo voznega pasu v primeru, da je v mrtvem kotu drugo vozilo.
Med posodobitvami je tudi »bočni varuh« (flank protection) za mestno vožnjo; to je opozorilnik na tveganje stika z objektom ob boku avtomobila, na primer ob zavijanju na parkirni prostor pred nakupovalnim središčem. Novi qashqai lahko prepreči trk ob vzvratni vožnji zahvaljujoč nadgradnji obstoječega opozorilnika na premikajoče se predmete (Moving Object Detection), ki aktivira zavore in avto zaustavi, če v bližini zazna premikajočo se oviro.
Njihov najbolj pomemben model za 2021 ni ta fosilni smrdljivec ampak Nissan Ariya. Prosim, da napišete kak članek tudi na to temo.
Škoda, da ni popolnoma električni.