Avto
30 ogledov

Nič zvezdic za starega clia!

Renault clio Latin NCAP
Globalni proizvajalci avtomobilov, med njimi Renault, Chevrolet ali Suzuki, na trgih Latinske Amerike pri varnosti varčujejo na račun življenj voznikov.

Znano je, da se na tamkajšnjem trgu kot nove prodajajo generacije modelov, ki denimo v Evropi že dolgo niso več v prodaji, če so kdaj sploh bili. 

Zadnji rezultati varnostnih trkov po specifikaciji Global NCAP so pokazali, da chevrolet agila, nissan tura, suzuki alto in renault clio mio ne dosegajo niti ene zvezdice glede varnosti! Še posebej clio je zanimiv, saj gre za drugo generacijo, ki se je še nedavno tudi pri nas prodajala pod imenom clio storia. 

Pomembna okoliščina za tako slabe rezultate je dejstvo, da na tamkajšnjem trgu zračne blazine sploh še niso obvezne, zato jih tudi testirani avtomobili niso imeli. A na drugi strani to pomeni, da bi potniki v avtomobilih že zmernih trkov ne bi preživeli, medtem ko bi iz podobno velikih avtomobilov v Evropi stopili praktično nepoškodovani.

Ob zadnjih rezultatih so pri programu za varnostne trke NCAP, ki ga vodi Max Mosley, stopili v akcijo. Mosley je v pismu pet direktorjev spornih proizvajalcev pozval, naj nikar ne sekajo ovinkov, ko gre za varnost voznikov v državah razvijajočega se sveta, čeprav tam morda zakonodaja še ni tako striktna kot v Evropi ali ZDA. "Življenja kupcev v Latinski aAmeriki niso nič manj vredna kot tista v Evropi, na Japonskem ali v Severni Ameriki," je bil po poročanju spletnega portala RT.com oster Mosley.

Pri Renaultu so se na kritike odzvali s kratko izjavo, v kateri pojasnjujejo, da njihov clio mio za zdaj povsem zadostuje latinoameriškim predpisom, od januarja 2014 pa bodo v skladu z zaostreno zakonodajo tudi tam prodajali le še avtomobile z voznikovo in sopotnikovo zračno blazino.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.