To je prvi Hyundaijev avtomobil, ki je svetovno predstavitev doživel v Indiji, kjer ga bodo tudi
proizvajali. Nov štirikolesni obraz korejskega podjetja poleg novega imena prinaša spremembe v
kakovosti in dizajnu, na katerega so pri predhodniku letele največje zamere. Le 3,56 metra dolgi
avtomobilček je iz grdega račka (atos) zrasel v prekrasnega belega laboda, enega od
najprivlačnejših avtomobilov v ponudbi korejskega proizvajalca.
Zunanjemu videzu sledi tudi notranjost. V nasprotju s predhodnikom i10 ponuja dovolj prostora
za pet ljudi in nekaj prtljage. Poleg večjega udobja bo potnike razveselila še bogatejša oprema.
i10 ne spada le med najbolje opremljene predstavnike svojega razreda, pač pa prinaša tudi kar nekaj
novosti. Gre za prvi model v razredu, ki bo serijsko ponudil klimatski sistem, medtem ko bo
najmočnejša različica opremljena s panoramsko streho. Korejsko novost poganja 1,1-litrski bencinski
motor iRDE, ki razvije največjo moč 49 kW/67 KM pri 5500 vtr./min in 101 NM navora pri 2800
vrt./min. Petstopenjski ročni menjalnik je postavljen na osrednjo konzolo. Izboljšana je ergonomija
pri upravljanju z vozilom, kot tudi električni servovolan, poraba pa je v primerjavi z atosom
znatno nižja.
V serijski opremi imajo vsi modeli poleg klimatske naprave še električni pomik prednjih
stekel, centralno zaklepanje, pomično zadnjo klop in 14-palčna platišča. Najboljša različica
voznika razvaja z v usnje oblečeno prestavno ročico in volanskim obročem ter avdiosistemom,
opremljenim s komponento CD/mp3 in šestimi zvočniki. Kupci bodo lahko izbirali med desetimi barvami
karoserije in dvema odtenkoma bež barve v notranjosti vozila. Izbirali bodo lahko med štirimi
tkaninami (D.Lite, Era, Magnan in Auto), medtem ko so pri Hyundaiju za varnost poskrbeli s sistemom
ABS in štirimi zračnimi blazinami.
Cena modela za evropsko tržišče še ni znana. Predstavitev urbanega malčka i10 simbolizira
novo poglavje v poslovanju Hyundai Motor India, v državi, kjer Hyundai obvladuje več kot 18
odstotkov trga s ciljem rasti 20 odstotkov v naslednjem letu. Korejski velikan je indijsko
podružnico s 100-odstotnim lastništvom osnoval leta 1996, prvi model pa je bil leta 1998 prav atos.
V podjetju danes izdelujejo kompletno paleto Hyundaijevih modelov.
7
ogledov
Nič več grdi raček
Hyundai Motori India, najhitreje rastoči proizvajalec avtomobilov, je v New Delhiju premierno predstavil naslednika atosa, po novem poimenovanega i10.