Vožnja po snegu ali ledu ima svoje posebnosti, najosnovnejši nasvet, ki ga lahko damo, pa je: prilagodite hitrost in varnostno razdaljo.
Pazljivo pri zaviranju
Zimske pnevmatike imajo pri nizkih temperaturah, predvsem pod lediščem, sicer znatno boljši oprijem s cestiščem kot letne, a je ta pri vožnji po snegu ali ledu toliko slabši, da je zaviralna pot na snežni podlagi enkrat, na ledeni pa kar dvakrat daljša.
Uporaben nasvet je, da na varnem, najlažje na parkirišču, izmerite, v kolikšnem času in razdalji se pri določeni hitrosti ustavite, kar potem upoštevate pri vožnji na cesti.
Mehko spreminjanje smeri
Držanje volana pri vožnji na snežni podlagi naj bo mehkejše, enako velja za odzive in morebitno popravljanje smeri.
Zaradi nenadne spremembe smeri lahko izgubimo stik s podlago, zato naj bodo gibi z volanskim obročem blagi in predvsem ne nenadni.
Zlasti pa je pomembno, da se, če avto malenkost zanese, ne odzovemo prehitro in preveč napadalno, saj nas lahko začne obračati v drugo smer.
Kaj pomenita kratici ABS in ESP (ESC)?
ABS deluje tako, da črpalka oddaja pritisk na kritična kolesa v obliki impulzov, ki jih upočasnijo in obenem preprečijo popolno blokiranje posameznega ali vseh koles.
Sistem ESP (ESC) sestavljajo številni senzorji, s katerimi računalnik zazna zanašanje vozila, na kar se odzove z zaviranjem posameznega kolesa (tudi z razmejevanjem navora).
@križartistih z izole, pirana in kopra sploh ni v šole in na delo, če pride do malo večje pozebe
Sicer pa je velika večina voznic/kov v takih pogojih mečkačev,saj ne upajo vozit več,kot 20-25 km/h,tako,da o kakšnih nevarnostih ni govora.
Predvsem naj bodo pozorni na gornja navodila vozniki iz Izole in Pirana,saj jih lahko zamede,pa tut Koprčani naj se ravnajo potelih navodilih?