Avto
3562 ogledov

Namesto da bi izumrla, ponuja še več

Mazda6
1/19
Saša Despot
Več elegance, več zrelosti in predvsem več vsebine. Pri nas je že stekla prodaja glavne letošnje novosti v segmentu D.

Mazda6 pripada razredu vozil, ki počasi izumirajo. O tem pričajo prodajne številke, saj se passati, insignie, mondei, talismani in podobni modeli vse slabše prodajajo, celo med poslovnimi kupci. Trg se je v dobršni meri preselil h križancem, ali pa h konkurenci iz klasičnih premijskih znamk. Nekateri proizvajalci vse bolj odkrito napovedujejo, da ne bodo več razvijali modelov v D razredu limuzin in karavanov. 

Z zadnjo, že drugo konkretno prenovo šestice sedanje generacije (predstavljena 2013, prvič posodobljena 2016), Mazda vztraja in sledi kupcem v premijski razred. O tem pričajo številne dodelave in novosti pri opremi in pri občutku vožnje, po katerih želi nuditi vozniku in potnikom tisto, kar loči premijske znamke od klasičnih. 

S prenovljenim videzom sprednjega dela, predvsem maske in luči, so jo uskladili z uspešnico med križanci CX-5, vsa svetila na avtu sedaj serijsko svetijo v LED svetlobi.

Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Znotraj je preskok naprej še večji, saj so dizajn armaturne plošče približali oblikovalskemu jeziku iz koncepta vision coupe - čisto, ozko, vozniku prijazno. Od prej je praktičo ostal enak le volan. Pred voznikom je odslej zaslon z digitaliziranimi merilniki in meri 7 palcev, medtem ko vedno serijski HUD zaslon podatke izrisuje neposredno na vetrobransko steklo.

Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Povsem nova so stikala upravljanja s klimatsko napravo, tam so po novem tudi gumbi za ogrevanje volana in hlajenje sedežev, ki je serijsko pri usnjenih sedežih. Sedeži so postali debelejši, morda malo manj športni, a zato udobnejši. Udobje so popravili tudi pri zatesnjenosti pred zunanjim hrupom in tresljaji. 

Osrednji zaslon je zrasel za palec in jih sedaj v premeru meri osem, Mazda Connect sistem je bil nadgrajen tako, da zmore povezavo tudi na Apple Car Play in Android Auto. Posodoitev je mogoča tudi za vse starejše mazde, ki imajo vgrajen Mazda Connect!

Radarski tempomat odslej pozna stop&go fukcijo za zastoje, prilagodljivi LED žarometi so še sposobnejši, novost je 360-stopinjska kamera. 

Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Pri motorjih so se osredotočili na izboljšave, ki jih je zahteval prehod na WLTP cikel in normo Euro 6d. Bencinski motorji (107, 121 in 141 kW) jo dosegajo celo brez filtra trdnih delcev, medtem ko sta dizla (110 in 129 kW) prvič dobila rezervoar za adblue.

LED žarometi, HUD, radarski tempomat ... v osnovni opremi! 

Očitno so kupci že doslej šestico v dobršni meri imeli za nekakšno alternativo premijskim znamkam, saj so trgovci veliko večino vozil prodali v najbolje opremljenih različicah. Zato je posodobitev prinesla tudi novo opremo "takumi plus," ki se glede na dosedanji vrhunec "revolution top" dodatno loči po izbranih materialih in črnem stropu. 

Že vstopna oprema "emotion" pa pozna polne LED žaromete, HUD zaslon, radarski tempomat, navigacijo, sisteme za mrtvi kot, ohranjanje pasu, prepoznavanje znakov in preklop med žarometi ...

Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Popravek cen navzgor je bil odvisno od opreme nekaj sto evrov pa do 1.700 evrov, tako da vstopna mazda6 G145 (limuzina in karavan) startata s ceno 25.690 evrov. Le ena različica, in sicer karavan  CD184/AWD/AT/takumi plus skupaj z doplačljivo kovinsko barvo, pa preseže mejo 40 tisočakov. 

Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mazda6 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 2
  • NeAnonimni 10:42 03.oktober 2018.

    Bravo mazda, da niste šli na DOWNSIZING!!!!