Verjetno se nas večina spomni športnega kupeja z imenom ford capri, s katerim je Ford med poznimi šestdesetimi in zgodnjimi osemdesetimi leti prejšnjega stoletja navduševal predvsem evropske bencinske navdušence.
Ena od zanimivosti je, da je Ford capri tedaj neuradno oglaševal tudi kot evropski ford mustang, kar bi lahko veljalo tudi za novo izvedbo. Kakor je namreč izvirni capri bil pomanjšana evropska različica mustanga, bi lahko tudi v novem SUV-kupejevskem električnem capriju videli pomanjšano različico forda mustanga mach-E, pa čeprav je ta naprodaj tudi v Evropi.
Capri ima sicer več skupnega z explorerjem. Novi capri namreč ni električni 2+2 kupe, tako kot starodobni capri, ampak je v duhu sodobnega časa postal električni družinski križanec, SUV-kupejevska različica explorerja. Pravzaprav deluje bolj kot povišana limuzina, ki v dolžino meri 4,634, v širino 1,872, v višino pa 1,626 metra, medosna razdalja pa znaša 2,767 metra.
Električna platforma
Z explorerjem si seveda deli tudi tehnično osnovo, Volkswagnovo platformo MEB, in tudi njegov električni pogonski sklop. Na voljo je z zadnjim ali štirikolesnim pogonom. V prvem primeru je opremljen z baterijo z neto kapaciteto 77 kilovatnih ur, ki 210-kilovatnemu motorju omogoča pospeške v 6,4 sekunde do 100 kilometrov na uro in doseg do 598 kilometrov. Štirikolesni capri ima baterijo z neto kapaciteto 79 kilovatnih ur, 250-kilovatni sklop elektromotorjev omogoča pospeške v 5,3 sekunde do 100 kilometrov na uro, obljubljen pa je doseg do 560 kilometrov.
Pod karoserijsko pločevino, ki je na voljo v zbirki priljubljenih "pop barv" i sedemdesetih let prejšnjega stoletja, bo kabina, ki zvesto sledi explorerjevi. Enaka je tudi prostorost sedežev, limuzinski prtljažnik pa z osnovnimi 572 litri in povečljivostjo na 1.510 litrov tudi ponuja precej prevozniških zmogljivosti.