Raziskava, ki so jo naredili v ZDA razkriva, da se zna zgoditi, da bodo samovozeča vozila, ko bo voznik ali pa potniki izstopili iz vozila krožila po okolici, ko bodo iskala prosto parkirno mesti. Tako naj bi samovozeča vozila utegnila postati težava, saj jim ne bo treba parkirati v bližini cilja, kjer bodo izstopili potniki.
Verjetno bo celo ceneje, če bodo počasi krožila po naselju ali mestu, kot, če bi bila parkirana, razkriva dokument, pod katerega se je podpisal profesor Adam Millard-Ball iz Univerze California, iz Santa Cruz, ki se posveča raziskavam okolja.
Profesor je simuliral promet v San Franciscu in izračunal, da bi lahko samovozeča vozila več kot podvojila čas potovanja v urbanih naseljih. Dokument razkriva, da bi utegnile mestne oblasti dodatno zaračunati vozilom za vožnjo po mestnih središčih, da bi ublažili nezmožnost parkiranja na destinacijah.
Takšne dajatve bi bile sestavljene iz dveh elementov - časovnega za zasedbo javnih cest ter prevožene razdalje. Millard situacijo enači s tisto na letališčih, ko se vozniki vozijo oziroma krožijo po letališču zelo počasi, da jim ne bi bilo treba plačati parkirnine. Takšni samovozeči avtomobili, ki sami parkirajo, bodo postali dodaten vzrok, da ljudje ne bi uporabljali javnega prevoza, zato lahko v mestih povzročijo parkirni kaos.
"Pri električnih samovozečih avtomobilih, z vključeno amortizacijo, obrabo in vzdrževanjem, strošek potovanja ne presega pol dolarja na uro - to je veliko cenejše kot parkiranje v središčih mest," zaključuje profesor.
...potem pa svizec zavije čokolado.......