Cesta bo namenjena testiranju "avtomatizirane in povezane vožnje v realnem čezmejnem prometu", so v sredo pojasnili na nemškem ministrstvu za promet.
"Proizvajalci bodo lahko testirali povezljivost svojih sistemov, na primer ko se na meji spremeni širina cest ali omejitev hitrosti," je dejal nemški minister za promet Alexander Dobrindt po srečanju s francoskim kolegom Alainom Vidaliesom.
"Postaviti želimo svetovne standarde za to ključno tehnologijo prek sodelovanja med dvema največjima proizvajalkama avtomobilov v Evropi," je dodal.
Možni tudi testi popolnoma samodejne vožnje
Na cesti bo med drugim mogoče testirati brezžično komunikacijo pete generacije med avtomobili in infrastrukturo, avtomatizirane manevre, kot sta umikanje in zaviranje, ter sisteme za opozarjanje in klice v sili.
V Nemčiji je že več testnih območij za samovozeča vozila, tokrat gre pa za prvo takšno območje, ki bo prešlo državno mejo.
Evropa na tem področju lovi pionirje iz ameriške Silicijeve doline, kot so Tesla, Uber in Alphabet. Gre za trend, ki naj bi povsem spremenil vožnjo v prihodnje, še posebej naj bi cestni promet v prihodnjih letih preoblikovali avtomatizirani tovornjaki.
Tako so lani proizvajalci že opravili prvi preizkus s šestimi konvoji "pametnih" tovornjakov. Ti so prevozili več evropskih držav in meja tako, da je ves konvoj vodil prvi tovornjak, ki je določal tako pot kot hitrost, preostali tovornjaki pa so mu sledili avtomatsko prek brezžične povezave.