Mercedes-Benz je po le treh letih od premiere predstavil posodobitve električne limuzine EQS. S prenovo so zelo pohiteli, ni namreč nobena skrivnost, da so morali prvotne proizvodne načrte zaradi mlačnega sprejema kupcev že večkrat prilagoditi.
Novo modelno leto bo prepoznavno po drugačni obliki "motorne" maske, s katero so avtu vdihnili nekaj več klasičnega videza. Poslužili so se kroma, s katerim so zarisali dobro znane črte, po katerih so bile vedno prepoznavne Mercedesove klasične limuzine.
Še ena pomembna novost, s katero so naglasili kritike, je pojav samostoječe zvezde na prednjem pokrovu, nekaj, po čemer so bili veliki mercedesi vedno znani. Tudi tako so zabrisali meje med EQ električnim razredom in klasično gnanimi modeli.
Avto je bogatejši tudi za novo baterijo. Tej so kapaciteto s 108,4 kWh dvignili na 118 kWh. Kot navajajo v sporočilu za javnost, so tako eni najbolj poslovnih električnih limuzin na svetu dvignili doseg z enim polnjenjem do meje 800 kilometrov v primeru verzije 450. Pri različici 450+ pa napovedujejo doseg do 822 kilometrov.
Pomembna novost, v kolikor si takšen avto lahko predstavljamo kot vlečno vozilo, je povečanje mase prikolice, namesto 750 kilogramov zmore zdaj imeti priklopljene takšne s skupno maso do 1.700 kilogramov. To je že dovolj za prevoz konja.
Dodatna tehnična inovacija je sistem za ohranjanje kakovosti zavor. Ker električni avti pretežno zavirajo zgolj z rekuperacijo, lahko premajhna uporaba zavornih ploščic in diskov skrajša njihovo življenjsko dobo. EQS bo zato odslej s posebno funkcijo občasnega aktiviranja klasičnih zavor odpravil tudi ta izziv.
V notranjosti so spremembe subtilne in osredinjene na dodaten poudarek ekskluzivnosti tega avta. Ena od njih je dodan počivalnik za noge za "direktorski" zadnji desni sedež.
Pri Mercedes-Benzu pravijo, da bo posodobljeni EQS na voljo za naročilo od konca meseca dalje, prve dobave lahko stranke pričakujejo nekje proti koncu leta.
Prav trudijo se narediti vsak novi mercedes grši od prejšnjega
Električni Mercedes benz?