Pozabite na stereotipe, ki ste jih doslej imeli o enoprostorcih. Ti so morda res postali dinozavri, a so pri Mercedes-Benzu naredili analizo trga in izkoristili napredek v avtomobilski industriji ter na ceste pripeljali dinamičnega enoprostorca, ki je povsem nekaj drugega, kar smo bili do zdaj vajeni od vozil, ki so vedno veljala za racionalen nakup.
Enoprostorce smo v prvi vrsti vedno povezovali z uporabnostjo in prostornostjo, bili so skladišče na kolesih. Oblika ni bila najbolj pomemben dejavnik. Prav to je bil glavni vzrok, da so jih avtomobilski proizvajalci zamenjali s športnimi terenci.
Pri Mercedesu so obdržali svojega enoprostorca v razredu kompaktnih vozil, mercedes razred B. Bil je eden od odločilnih modelov, ki jim je utrl pot do vodilnega premijskega svetovnega proizvajalca vozil.
Prva generacija je bila predstavljena leta 2005. Pravzaprav je bil to prostornejši razred A, z enakim podvozjem, motorji in prednjim pogonom, ki je prinesel tudi znamenito dvonivojsko Mercedesovo „sendvič“ konstrukcijo. To je omogočilo nekoliko višji položaj sedenja potnikov. V ospredju je bila prostornost zapakirana v kompaktno enoprostorsko obliko.
Druga generacija je poslala v zgodovino dvonivojski koncept in precej popravila prodajne številke uvoznika. Predvsem zaradi dejstva, da je razred B deloma nadomestil tudi razred A. Tudi z ugodno ceno so privabili zanimanje predvsem mladih družin, ki bi se sicer ozrli po enoprostorcih ljudskih znamk, kot so bili ford C-max, golf plus, VW touran ali kakšen francoski konkurent.
Zdaj ima mercedes B nalogo nadaljevati svojo dobro prodajno vlogo, a bo zaradi najnovejše arhitekture, ki mu je omogočila vgradnjo najnovejših Mercedesovih sistemov, s katerimi se hvalijo tudi limuzine s trikrako zvezdo nosu in z začetno ceno nad 100 tisočakov, nagovarjal tudi najbolj zahtevne. Tiste, ki želijo imeti premijskega enoprostorca, a mora ta biti oblikovan dinamično.
Dinamika in izstopanje sta besedi, ki so ju poudarili pri Mercedes-Benzu na mednarodni predstavitvi tretje generacije razreda B, ki smo ga preizkusili na zavitih gorskih cestah in avtocestah španske Majorke. Če sta prvi dve generaciji mercedesa B svoje delo opravljali iz sence, se želi novi B izpostaviti. Tudi z obliko, za katero je s pomočjo svojih podrejenih sodelavcev poskrbel slovenski mojster oblikovanja Robert Lešnik, močno ciljajo na čustva kupcev.
Prvi podatek, ki zbode v oči je koeificient zračnega upora – 0,24 – do nedavnega so tako dobro znali rezati zrak le Mercedesove limuzine in kupeji. Vsaka poteza, ki so jo na karoseriji narisali oblikovalci prinaša kamenček v mozaiku voznih lastnosti, vključno s porabo goriva, manjši je piš vetra, ki se prebija v kabino in ne moti voznega udobja.
Pokončni maska in položna A stebrička, sta dve zunanji značilnosti, dinamični videz zaokrožijo do 19 palcev velika kolesa in kromani zaključki izpušnih cevi.
Pri Mercedesu pravijo, da vračajo športnost v razred enoprostorcev. In to smo opazili na prvi pogled. V notranjost je v veliki meri prenešen občutek iz razreda A, le, da je B seveda prostornejši. Ker ima v primerjavi s prejšnjo generacijo daljšo medosno razdaljo, je več prostora za potnike, tudi vstopanje in prostor za glave ne bi smeli biti težava. Sedi se precej višje kot prej (v primerjavi z modelom razred A za kar devet centimetrov) in bolj pregledno naprej. Dobro bodo skozi zadnja bočna stekla na stran videli tudi otroci v otroških sedežih. Kar ni nezanemarljivo v tem razredu vozil.
Streho so nekoliko kupejevsko ukrivili, a je prostora na zadnji klopi za glavo vseeno dovolj, da bo udobno tudi visokim. Na zadnji klopi, ki je deliva po tretjinah (40/20/40) je še vedno prostora za dva otroška sedeža, ki imata lahko dostopni isofix sidrišči. Klop je lahko tudi vzdolžno pomična (na voljo za doplačilo bo sredi leta 2019), kar za 14 centimetrov, kar pomeni, da dobro obdelani prtljažni prostor, ki za električno pomičnimi prtljažnimi vrati skriva odprtino veliko 455 litrov, lahko povečamo na 705 litrov. Torej za 250 litrov. Brez težav smo v prtljažnik naložili štiri letalske kovčke in vsa oblačila. S podrtjem sedežev pa prostornino povečamo že na 1540 litrov, zahvaljujoč poklopljivemu hrbtnemu delu sopotnikovega sedeža pa zdaj omogoča tudi prevoz dolgih predmetov.
Voznikov prostor je polno digitaliziran z naprednim MBUX infozabavnim sistemom vred, ki deluje po principu učenja in prilagajanja voznikovim navadam in potrebam (umetna inteligenca). Avto ima zdaj vgrajenega „trenerja“ - program, ki analizira prometno situacijo, vremenske razmere in trajanje potovanja, da lahko predlaga primeren program za sproščeno in čim manj utrujajočo vožnjo. Ena od posebnosti B-ja je, da ima vgrajene posebne sedeže, ki se med vožnjo, samodejno, rahlo, brez zaznavanja voznika, prilagajajo položaju hrbtenice in preprečijo predolgo nepremično držo v sedežu. S tem zmanjšajo težave s hrbtom.
S pomočjo glasovnega ukazovanja smo na osrednjem od dveh 10,5-palčnih digitalnih zaslonov (serijska sta 7-palčna zaslona), izbrali pesem svojega najljubšega izvajalca, na istem zaslonu pa se med vožnjo pri nižjih hitrostih, pred vstopom v krožišča ali v mestu prikazuje slika pred vozilom, na njej pa v 3D tehniki tudi premikajoča se modra puščica, ki nam kar pri sliki v živo kaže smer v katero se moramo pomikati, da pridemo do cilja, vnesenega v navigaciji. Zelo uporabno. Tudi v s krožišči in malimi, ozkimi uličicami prepletenimi mesti na španskem otoku, se je bilo nemogoče izgubiti. Za vsak slučaj so se podatki vseskozi prikazovali še na odličnem opcijskem head-up projekcijskem zaslonu vetrobranskega stekla.
B je tudi glede asistence izjemno podkovan, kot smo vajeni od vseh zadnjih zvezd. Zelo primerljiv je z zastavonošo razred S. Tehnološko gledano bi moral zadovoljiti tudi tiste najbolj zahtevne voznike, ki bodo pripravljeni odšteti dodatne tisočake za napredne funkcije. Med drugim je zmožen tudi polavtonomne vožnje (med 0 in 210 km/h), kar pomeni, da sam zavira in spelje z mesta, vzdržuje varnostno razdaljo pred vozilom spredaj in celo sam prehiteva na dvopasovni cesti, če pritisnemo na smernik in se avtomobil s pomočjo tipal prepriča, da je to varno. Na avtocesti je radarski pametni tempomat deloval odlično. Serijski je sistem za samodejno zaviranje, ki zaznava tudi premikanje pešcev in kolesarjev.
Prvi vtisi za volanom
Pod motornim pokrovom B-ja, s katerim smo strnili prve vtise na cesti je bil novi dvolitrski turbodizelski motor z oznako B220d, ki s čistostjo izpuhov zadostuje standarde, ki v veljavo stopajo šele leta 2020. Prav tako je nizka emisija CO2, zato Mercedesovi strokovnjaki, s katerimi smo se pogovarjali na Majorki, še naprej verjamejo v obstoj dizelskih motorjev.
Za volanom z zmogljivim dizlom v nosu je vožnja izjemno gladka in tiha, pri vsem pa je bil v pomoč zmogljivi in kot brzostrelka hiter novi osemstopenjski samodejni menjalnik. B 200d je precej enak, le da je malo počasnejši.
Vožnja je iskriva, a manj izrazito dinamična, kot pri A-ju. Za enoprostorsko vozilo pa se vozi odlično. zaradi višjega težišča pri hitri vožnji skozi ovinke vseeno prihaja do podkrmarjenja, občutek pa je včasih „plavajoč“. Krmilni mehanizem je zelo občutljiv, a je bistveno pripomogel k boljšemu občutku pri vijuganju med številnim ovinki zavitih gorskih cest Majorke. Na podeželju in avtocesti je vožnja mirna in lagodna.
Sistem za križarjenje vas ne drži le na voznem pasu in na varni razdalji do avtomobilov spredaj, ampak, če nikogar ni spredaj sam upočasni vožnjo pred krožni ali križišči. Preizkusili smo tudi standardni sistem preprečevanja trkov, ki je bil v praksi učinkovit, prepoznava in zavira tudi pred pešci in kolesarji.
Razred B najprej prihaja na trg z dvema bencinskima in tremi dizelskimi motorji. Vsi motorji so štirivaljni in že ustrezajo strogim normativom Euro 6d, ki bodo sicer obvezni po letu 2020. Bencinska motorja sta 1,3-litrska, pri dizlih pa vozniki izbirajo med 1,5-litrskim in novim dvolitrskim dizelskim motorjem. Na bencinski strani sta B 180 (100 kW/136 KM, 200 Nm) in B 200 (120 kW/163 KM, 250 Nm), oba s s sedemstopenjskim 7G-DCT dvosklopčnim menjalnikom, na dizelski pa B 180 d (85 kW/260 Nm), ki je opremljen s sedemstopenjskim 7G-DCT dvosklopčnim menjalnikom in B 200 d (110 kW/150 KM, 320 Nm) ter B 220 d (140 kW/190 KM, 400 Nm), ki sta kombinirana s povsem novim dvosklopčnim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Mercedes razred B v slovenske salone zapelje februarja prihodnje leto. Takrat bodo znane tudi cene.
Si želite, da bi našli žensko za eno noč? Obiščite = = > www.3xDate.top
Naredil bom 86 evrov na uro od doma. Bil sem šokiran, ko je moj sosed rekel, da je povprecje 95 dolarjev, vendar vidim, kako to pocne zdaj. Zdaj imam toliko svobode, ko sem sam lastnik. obišcite++++++++======>>>>>> www.WebJob33.Com