Avto
3431 ogledov

Mercedesov vlečni konj v novi podobi prispel v Slovenijo

Mercedes Benz C
1/16
Saša Despot
Mercedes je v Slovenijo pripeljal avto z začetno ceno dobrih 30 tisočakov, ki po novem zmore marsikaj kar znajo tudi najdražji.

Razred C je z 9,5 milijona prodanimi primerki v štirih generacijah v svoji zgodovini (od leta 1982) Mercedesov paradni konj. Lani je bilo to najbolje prodajano vozilo s slavno zvezdo v nosu. V Sloveniji je bilo prodanih 700 modelov trenutne generacije, v letu 2018 pa se pričakuje prodaja več kot 100 novih avtomobilov prenovljenega razreda C.

V začetku leta so v Stuttgartu s prvimi fotografijami in informacijami najavili, da je razred C temeljito prenovljen, s poudarkom na tehničnih dopolnitvah, zdaj pa je končno prišel tudi v slovenske prodajne salone, kot limuzina, karavan, kabriolet in kupe.

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Mercedes EQC Avto Mercedesova novost: Nič več ne bo tako, kot je bilo

Dobil je pametne žaromete

Oblikovne spremembe boste našli na novih sprednjih in zadnjih odbijačih, rahlo je preoblikovana maska motorja, žarometi LED imajo novo obliko, opcijsko pa so na voljo tudi z napredno samo prilagodljivo multibeam LED tehnologija, kar pomeni, da na temni cesti osvetlijo prostor do 650 metrov pred vozilom. Na izbiro je kopica novih lahkih platišč in barv karoserije, nove barvne kombinacije najdete tudi v potovalni kabini, kamor se s pomočjo novega brezstičnega ključa vstopa prostoročno. Tudi motor se zažene prostoročno, s pritiskom na gumb v obliki turbine. Nov je volan na dotik, na katerem so drsniki za premikanje med meniji multimedijskega sistema.

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

toto wolff mercedes F1 Šport Šef Mercedesa predlaga veliko spremembo

Digitalizacija

Največja novost v potovalni kabini je zdaj že dobro znana Mercedesova digitalna instrumenta plošča, ki jo sestavljata 12,3-palčni barvni zaslon, ki nadomešča klasične merilnike, izbiramo pa lahko med tremi načini prikazovanja in zaslon multimedijske naprave na vrhu sredinske konzole, ki lahko meri 7 ali 10,25 palca. Na voljo je tudi pametno glasovno upravljanje, izbirati je možno med 64 barvami ambientalne osvetlitve, dobil je dovršeni paket Energizing, ki s kombinacijo delovanja klime, dišav, udobja sedežev, masaže in prilagodljive ambientalne svetlobe poskrbi za revitalizacijo potnikov, poskrbi, da bodo voznik in potniki na cilj prišli bolj spočiti.

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Mercedes-Benz Star Experience Roadshow G 63 AMG Avto G kot grom, G kot Mercedes

Voziti zna sam

Mercedes razreda C ima po novem kar nekaj varnostnih in asistenčnih tehnologij, ki jih ima tudi tehnično najbolj izpopolnjen mercedes razreda S. Med drugim prilagodljivi radarski tempomat, ki s pomočjo kamere, ki nadzoruje dogajanje na cesti 500 metrov pred vozilom in številnih senzorjev, ki zaznavajo vozila 80 metrov za in 40 metrov od strani vozila, omogoča ob jasno označeni cesti samostojno vožnjo do hitrosti 210 km/h. S premikom smernika avto tudi sam zamenja vozni pas. Pri delno avtonomni vožnji si pomaga tudi z zemljevidi, če prepozna križišče ali zavoj, ustrezno samodejno zmanjša hitrost.

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Robert Lešnik Avto Slovenski guru oblikovanja: Bom odkrit, ponudbe so

Nove motorne izvedenke

Osvežena je tudi motorna paleta. Na bencinski strani je zdaj možno najti izvedenko C 200 (tudi s štirkolensim pogonom 4matic) z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in močjo 135 kW (184 KM). Oplemenitena je tehnologijo EQ Boost, ki za kratek čas poveča moč motorja v korist boljše vozne dinamike, hkrati pa pripomore k manjši porabi goriva in izpustom emisij. Motor deluje v sodelovanju z 48-voltnim električnim sistemom in jermensko gnanim alternatorjem. Pri pospeševanju je pridobljenih dodatnih 10 kW (14 KM) moči. 

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Najsodobnejši Mercedesov dizelski motor z aluminijastim blokom, ki smo ga spoznali v mercedesu razreda E, je vgrajen v različice C 180 d, C 200 d, C 220 d in C 300 d z razponom moči od 90-143 kW (122-194 KM). 

Tudi po prenovi v ponudbi ostajajo AMG različice razreda C. V ponudbi sta najmočnejši različici Mercedes-AMG C 63 in 63 S, s 4,0-litrskim V8 biturbo motorjem in 350 kW (476 KM) ter 375 kW (510 KM) moči. Vmesna športna izvedba Mercedes-AMG C 43 ima pod motornim pokrovom 3,0-litrski V6 biturbo motor z močjo 287 kW (390 KM) in štirikolesni pogon 4MATIC. 
Novost pri vozilih AMG so opcijsko dodatni gumbi ob volanu za izbiro voznega programa, delovanje podvozja, nastavitve načina pretikanja in izpušnega sistema.

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Tudi na kabel

Februarja prihodnje leto se bosta motornim izvedenkam z notranjim izgorevanjem pridružila še dva priključna hibrida, bencinski (C 300e) in dizelski (C 300de), ki v teoriji omogočata vožnjo na elektriko do 60 kilometrov daleč.

Vstopnica v svet C razreda je 31.500 evrov za limuzino z 1,6-litrskim bencinskim motorjem (95 kW/129 KM9 in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oziroma 33.500 evrov za 1,6-litrsko dizelsko različico (90 kW/122 KM). Karavan je dva tisočaka dražji.

Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Mercedes Benz C | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.