Danes je tisti dan, ko se reli tudi uradno začne. Če sem bil prejšnje dni zaposlen z razmišljanjem o dirki in pripravo dirkalnika, je bilo danes treba kar največ vsakodnevnih obveznosti pustiti doma. Ko prispeš na dirko, mora biti avtomobil že povsem pripravljen za prvo hitrostno preizkušnjo, enako pomembna pa je tudi dobra psihološka pripravljenost voznika in sovoznika.
S Florjanom Rusom sodelujeva že tri leta. Je mlad fant, ki do avtomobilskega športa pristopa zelo resno. To je pomembno za sovoznika in Florjan je na mojem sovozniškem sedežu v najinem skupnem času zagotovo zelo napredoval. K vsaki dirki pristopi resno, je zanesljiv in tako nepogrešljiv del vsake moje zmage.
No, njegovega rojstnega dneva res nisem vedel ...
Ko smo nedavno snemali del kadrov za film o nama, sicer nisem bil povsem prepričan, koliko je star in kdaj je njegov rojstni dan. Vse je bilo bolj v šali, toda dobro razumevanje med voznikom in sovoznikom je v reliju zelo pomembno. Na današnjem popisu proge bova presedela v avtomobilu polovico dneva, oba se dobro poznava in znava marsikdaj tudi prebrati misli drugega.
Zaupanje med voznikom in sovoznikom je pri reliju ključno
Na domačih cestah je resda drugače kot na reliju v tujini, kjer voziš prvič. Tam resnično voziš povsem po napotkih sovoznika. Po ovinkih okrog Idrije pa med letom z avtomobilom in kolesom naredim toliko kilometrov, da se mi je cesta samodejno že vtisnila v spomin. Zato med preizkušnjo že pričakujem, kakšen ovinek me čaka in od sovoznika predvsem čakam na napotek, ki bo potrdil moja predvidevanja.
Danes na progo izjemoma kot zadnja
Danes bo šlo v Idriji že zares. Popoldne naju s Florjanom čaka prva hitrostna preizkušnja, ki bo z dolžino dobrih dveh kilometrov najkrajša na reliju. Prevozili jo bomo dvakrat zaporedoma, seveda z vmesnim servisnim postankom. Da bo za gledalce bolj zanimivo, bomo danes štartali v obratnem vrstnem redu. Danes torej izjemoma midva peljeva kot zadnja.