V SKYACTIV generacijo so poleg motorjev vključeni tudi novi menjalniki in platforme, rdeča nit njihove konstrukcije pa je lahka zasnova. Pri Mazdi tako napovedujejo, da bodo v primerjavi z letom 2008 varčnost in izpuste CO2 do leta 2015 zmanjšali za kar 30 odstotkov.
Motorji rekorderji glede kompresij
Bencinski motorji SKYACTIV-G bodo odslej poznali neposredni vbrizg, njihova posebnost pa je kompresijsko razmerje kar 14,0:1, kar je največ doslej med serijskimi bencinskimi motorji sploh. Kot posledica bo poraba zmanjšana za 15 odstotkov ob hkratnem povečanju navora za prav tako 15 odstotkov.
Moderni bodo tudi prihodnji dizli z oznako SKYACTIV-D, saj bodo imeli kompresijsko razmerje 14,0:1, kar je prav tako rekord, saj tako nizkega razmerja doslej ni dosegal še noben dizelski motor. Motor bo že zaradi takšne zasnove in posledičnega izgorevanja dosegal standard Euro 6.
Japonci napovedujejo, da bodo kmalu dodali še rekuperacijo zavorne energije in hibridno tehnologijo, s katerima bodo ujeli zaostanek za najboljšimi na tem področju.
Med menjalniki bo mogoče poleg avtomatskega, ki naj bi bil odslej precej varčnejši, izbirati še med dvojno sklopko ali CVT-jem.
Same platforme Mazdinih avtomobilov bodo zaradi povečane uporabe novih materialov za okoli 8 odstotkov lažja, a hkrati 30 odstotkov bolj toge.