Avto
13 ogledov

Laferrari je novi italijanski paradni konj

LaFerrari hybrid
1/5
Reuters
Uspelo jim je! Italijani so vse do zadnjega hipa v tajnosti zadržali svojega novega ultra ferrarija, tako da je bilo razkritje še toliko bolj presenetljivo. Gre za prvi cestni hibridni ferrari v zgodovini doslej.

Gre za naslednika enza, dosedanjega paradnega konja tovarne iz Maranella. O njegovem nasledniku se je dolgo govorilo, nosil je že različna imena, v javnost je bilo spuščenih več lažnih bombic, a do zadnjega hipa neposvečeni niso vedeli niti za pravo ime niti za podobo.

Laferrari je utelešenje vseh dosedanjih izkušenj iz področja formule 1 in trenutni italijanski oblikovalski maksimum. V skladu s tradicijo "enega manj, kot jih lahko prodaš" jih bodo izdelali le 499, vsak bo stal krepko čez milijon evrov. Poganja ga hibridni pogon, v sklopu katerega rohni V12 6,2-litrski motor z močjo 588 kilovatov, družbo pa mu dela še električni motor z močjo 120 kilovatov. Skupna moč rdečega vranca je 708 kilovatov (903 KM), navora pa prek 900 Nm.

4,7 metra dolg superšportnik tudi po zaslugi dvojne sklopke do prve stotke pospeši v manj kot treh sekundah, do 200 km/h potrebuje manj kot sedem, do 300 km/h pa 15 sekund. Zadnji podatek je kar za dve sekundi manj od še enega novega superstroja, mclarna P1, ki pa zmore nekaj kilometrov v primerjavi s ferrarijem narediti tudi zgolj na elektriko.

Najvišja hitrost italijana je sicer preko 350 km/h. Pri razvijanju tako visokih hitrostih in pri tlaku, ki je potreben, da ostane zlit z asfaltom, pomaga aktivna aerodinamika, dodan je tudi sistem KERS za shranjevanje in sproščanje energije. V primerjavi z enzom je njegovo telo precej bolj togo zastavljeno, razporeditev mase pa v razmerju 41:59 skorajda idealno. Vanj pa se ni ravno enostavno stlačiti, saj v višino meri le 1,12 metra.

Kako zelo hiter je laferrari, priča podatek, da s testno progo v Fioranu opravi kar pet sekund hitreje kot predhodnik enzo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.