Volkswagen amarok je druga generacija nemškega pick-upa. Je občutno večji in udobnejši od predhodnika, njegovo vsestransko uporabnost pa so še razširili. Lastnika ne bi smelo biti sram zapeljati niti pred operno hišo.
Amarok je plod tesnega sodelovanja med Volkswagnom in Fordom, ki je že lansko jesen pokazal naslednjo generacijo svojega rangerja. Pri Volkswagnu so se potrudili, da sorodstva na cesti ne boste tako hitro prepoznali, saj so amaroku namenili svojstven prednji del z značilnim nemškim pogledom izza matričnih žarometov. Vrata kesona pa tudi krasi velikanski napis z imenom.
Amarok je v primerjavi s prvo generacijo večji "samo" za 10 centimetrov, medtem ko je medosje podaljšano kar za dobrih 17 centimetrov. Posledično je precej udobneje v notranjosti dvojne kabine, ki bo v Evropi daleč najbolj priljubljena. Štirikolesni pogon z oznako 4Motion je standarden, obstaja pa razlika, ali gre za izbirni ali standardni pogon. Dodanih je šest različnih načinov za pomoč v vožnji po terenu.
Amarok bo imel najvišjo dovoljeno obremenitev kar 1.160 kilogramov, kar je 160 kilogramov več kot pri predhodnilku. Zagotavlja tudi maksimalnih 3.500 kilogramov vlečne mase, po novem pa lahko brodi po 80 centimetrov globokih kalužah. Tudi streha je prilagojena na napore, saj zdrži 350 kilogramov oziroma družinski strešni šotor.
V notranjosti bo amarok naredil velikanski preskok naprej v smislu uporabljenih materialov in tehnologije. Med drugim bo imel od srednjih oprem dalje 12-palčni zaslon, v pomoč bo 20 različnih asistenčnih sistemov. Prvič bo dobil tudi radarski tempomat.
Glede motorjev bo amarok prilagojen potrebam trgov. V Evropi bo imel vstopni štirivaljni dizel 125 kW (170 KM=, naslednji pa bo tisti s 150 kW (204 KM). Obeta se tudi 2,3-litrski V6 Ecoboost, ki si ga bodo sposodili pri Fordu. Močnejše različice bodo uparjene s Fordovim 10-stopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Izdelovali ga bodo v Južni Afriki.