Fordov transit custom je eno največjih imen med dostavniki, zdajšnja generacija pa po prodaji v večini evropskih držav drži primat nad vso konkurenco. Iz njega izhaja tudi potniška različica z imenom toureno custom.
Zdaj so pri Fordu predstavili zunanjo podobo naslednje generacije, najprej povsem električno tovorno različico. Kombi se bo ponašal z dinamično podobo, ki ji bo pri električni različici dodaten pečat dajala popolna LED razsvetljava.
Kakšna bo notranjost, bomo morali ugibati še nekaj mesecev do prvih uradnih fotografij.
Po E-transitu, ki so ga začeli serijsko proizvajati pred kratkim, bo E-transit custom že drugi električni dostavnik tega proizvajalca. Kljub znani podobi je zasnovan povsem na novo. Podprt bo s programsko opremo ter polnilnimi, servisnimi in finančnimi rešitvami Forda. Na ta način naj bi pomagal podaljšati čas obratovanja in zmanjšati obratovalne stroške.
E-transit custom bo z enim polnjenjem lahko prepeljal do 380 km. Podatki o velikosti baterije in pogonski moči bodo znani kasneje, je pa jasno, da bo omogočal hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) in polno vlečno zmogljivost.
Električna moč na dosegu roke
Ena od koristnih funkcij, razvitih na podlagi izkušenj uporabnikov dostavnih vozil, bo tehnologija ProPower Onboard, ki bo omogočala "izvoz" električne energije za orodje, luči in naprave na delovišču.
V začetku tega leta je Ford objavil, da se bodo do leta 2024 poleg dvotonskega E-Transita legendarni družini transit pridružili še štirje novi električni modeli – dostavnika transit custom in transit courier ter vozili za prevoz oseb tourneo custom in tourneo courier.
Proizvodnja električnega modela E-Transit custom se bo začela v drugi polovici leta 2023 in bo del najobsežnejše ponudbe vozil transit custom, ki je bila doslej na voljo evropskim kupcem. Dodatne podrobnosti bodo objavljene septembra letos.
Tudi ena največjih tovarn baterij
Vse različice transita custom bo izdeloval Ford Otosan – Fordovo skupno podjetje v Turčiji – v svojem obratu v mestu Kocaeli, kjer je sedež evropske proizvodnje Transita, tudi v ta namen pa so po predhodni objavi družbe Ford Otosan obratu zagotovili naložbo v višini dve milijardi evrov. Družbe Ford, SK On Co., Ltd. in Koç Holding so pred kratkim podpisale nezavezujoč memorandum o soglasju za novo, v panogi vodilno skupno podjetje, ki bo eden največjih obratov za proizvodnjo baterij za električna gospodarska vozila v Evropi. Proizvodnja se bo predvidoma začela sredi tega desetletja, letna zmogljivost pa naj bi znašala od 30 do 45 gigavatnih ur.