Ford do leta 2024 preoblikoval in ponudil novo generacijo sedmih povsem električnih in popolnoma povezanih osebnih in dostavnih vozil. Napoved temelji na nedavni novici, da je podjetje ustanovilo novo globalno poslovno enoto – Ford Model e –, osredotočeno na oblikovanje, proizvodnjo in distribucijo električnih in povezanih vozil. Skupaj s Ford Pro, ki se osredotoča na Fordovo poslovanje z gospodarskimi vozili, bosta ti dve poslovni enoti določali Fordovo prihodnost v Evropi.
Ford pričakuje, da bo leta 2026 z razširjeno paleto električnih modelov osebnih in gospodarskih vozil njegova letna prodaja električnih vozil v Evropi presegla 600.000 enot, prav tako pa je ponovno potrdil svojo namero, da bo leta 2023 v Evropi dosegel 6-odstotno maržo EBIT (čisti dohodki od prodaje). Pospešitev v Evropi podpira Fordov cilj, da do leta 2026 po vsem svetu proda več kot dva milijona električnih vozil in zagotovi prilagojeno maržo EBIT v višini 10 odstotkov.
“Veseli me hitrost sprememb v Evropi, ki postavlja izziv celotni industriji, da ustvari boljša, čistejša in bolj digitalna vozila. Ford se je pridružil ‘na polno’ in hitro napreduje, da bi odgovoril na povpraševanje v Evropi in po svetu,” je povedal Jim Farley, Fordov predsednik in izvršni direktor.
Sedem novih električnih vozil do leta 2024
Po evropski predstavitvi popolnoma električnih modelov Mach-E leta 2021 in Mach-E GT letos ter uvedbi E-Transita v naslednjem četrtletju je Ford razkril načrte za sedem povsem električnih vozil, ki se bodo pridružila Fordovi družini v Evropi – tri nova osebna vozila in štiri nova gospodarska vozila.
Leta 2023 bo Ford začel proizvajati povsem novo električno osebno vozilo, srednje velik ‘crossover’, ki ga bodo izdelovali v Kölnu, leta 2024 pa bo kölnski proizvodni liniji dodal še drugo električno vozilo. Poleg tega bo Fordovo najbolje prodajano osebno vozilo v Evropi, Ford puma, od leta 2024 na voljo v električni različici, izdelovali pa jo bodo v Craiovi v Romuniji.
Ford je potrdil, da bo prvo serijsko povsem električno osebno vozilo, ki ga bodo izdelali v Fordovem kölnskem centru za elektrifikacijo, petsedežni srednje velik ‘crossover’. Leta 2021 so športni terenci in ‘crossoverji’ predstavljali 58 odstotkov vseh Fordovih osebnih vozil, prodanih na stari celini, kar je skoraj 20 odstotnih točk več kot leta 2020. Povsem električni ‘crossover’ bo z enim polnjenjem prevozilo 500 km, njegovo ime bodo razkrili pozneje letos, proizvodnja pa se bo začela leta 2023.
Fordova paleta vozil Transit bo vključevala štiri nove električne modele – popolnoma nov enotonski dostavnik Transit Custom in večnamensko vozilo Tourneo Custom leta 2023 ter naslednjo generacijo manjšega dostavnika Transit Courier in večnamenskega vozila Tourneo Courier leta 2024.