Na evropskem trgu skušata delovati uglajeno in po nemško gosposko, a ko se Audi in BMW spopadeta na ameriškem trgu, potem si tudi pred javnostjo snameta rokavice. Še vedno so dobro v spominu epizode, ko sta se s plakatno vojno dregala pod rebra, kdo ima boljšega.
Rivalstvo je te dni znova podkuril Audi, ki je na avtosalonu v New Yorku, enem največjih na svetu, postal sponzor omrežja wi-fi, na katerega se priklapljajo obiskovalci, predvsem za zastonjsko iskanje informacij o razstavljenih lepotcih in seveda nalaganje sebkov na socialna omrežja.
A je Audi sponzorstvo izkoristil, da je po svoje preimenoval SSD omrežja, ki so na razpolago obiskovalcem. Skupno vsem je, da se delajo norca iz konkurence audija A4, še posebej iz BMW serije 3.
"328 razlogov za izbiro A4", se imenuje eno omrežje, "A4 ima več moči kot 328i" pa drugo. "A4 ima več navora kot 328i". "A4 ima wifi". "A4 ima CarPlay". Verjetno obiskovalca res malce odtegne, da bi na BMW prostoru kaj prida uporabljal wi-fi.
Da ne bi izgledalo zgolj kot dvoboj z BMW, so glede serijske opreme vključili še Mercedes-Benz: "A4 ima zadnjo kamero. C300 ne."
Glede učinkovitosti takšne kampanje so mnenja različna, zabavno pa bo videti, kakšno bo maščevanje. Ki bo gotovo sledilo.
Na salonu v New yorku je sicer polno, tudi za Evropejce zanimivih novosti. Tu so novi audi R8 spyder, toyota prius plug-in, mercedes-benz GLC coupe, subaru impreza ...
dezurni@zurnal24.si