Salon v New Yorku so pri Audiju izkoristili za premiero modela R8 spyder. Dejstvo, da ima mehko streho, se pri zunanji obliki kaže predvsem pri drugače oblikovani "ploščadi" za sedežema, kjer ni steklenega motornega okna, temveč so dodane reže za hlajenje V10 motorja. Sama mehka streha se ne razlikuje veliko od tiste pri R8 spyder prejšnje generacije. Streha tehta le 44 kilogramov, v 20 sekundah pa se razpira in zapira še tudi pri hitrostih okoli 45 km/h. Zaradi pametnih rešitev pretoka zraka pri Audiju pravijo, da mimo gole ali pokrite glave obeh potnikov pihlja za 90 odstotkov manj vetra.
V primerjavi s prejšnjim R8 spyderjem je novi po zaslugi izdatnejše uporabe karbonskih vlaken in aluminija (sestavlja skoraj 80 odstotkov školjke avta!) lažji za 113 kilogramov, skupna masa je tako 1.720 kilogramov, kar je 125 kilogramov več od R8 coupeja. Precej boljša je vzvojna togost, še zatrjujejo.
V sredini avtomobila bobni V10 atmosferski motor s 397 kW (540 KM). Najvišja hitrost je 318 km/h, pospešek do 100 km/h pa 3,6 sekunde. Posebnost sedemstopenjskega S-tronic menjalnika je, da se ga upravlja električno, oziroma "by wire", Quattro pogon je zasnovan na novo z elektrohidravlično lamelno in tekočinsko hlajeno sklopko na sprednji premi, prenos moči in navora se lahko celo do 100-odstotno porazdeli zgolj spredaj ali zadaj.
Za dodatek denarja lastnik dobi R( Performance paket opreme s tremi dodatnimi vozniki programi za vožnjo v različnih vremenskih (ne)prilikah. Pred voznikom je sicer 12,3-palčni digitalni prikazovalnik s 3D grafiko. LED žarometi poznajo tudi lasersko tehnologijo za daljši domet svetlega snopa.
dezurni@zurnal24.si