Avto > Iz druge roke
2417 ogledov

Novost za lastnike vozil skupine Emil Frey v Sloveniji

Emil Frey klicni centar, generator idej
1/21
Saša Despot
Pri enem naših največjih avtomobilskih trgovcev, Skupini Emil Frey, so zagnali enotni klicni center za vseh svojih 12 znamk.

David Zapušek, vodja centra za odnose s strankami pri podjetju, je povedal, da storitveni centri pogosto uporabljajo zunanje izvajalce. Tudi oni za specifične naloge včasih najamejo zunanje podizvajalce, vendar so jih izkušnje naučile, da je koncept dela v lastnem klicnem centru drugačen.

Emil Frey Slovenija Emil Frey Avto Ni cilj biti največji, ampak najboljši

Emil Frey klicni centar, generator idej | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Ko zunanjim izvajalcem posredujejo informacije, se namreč izgubi veliko podatkov, zato zunanji izvajalci delo težko opravijo tako dobro kot interni. Njihov klicni center zato ni ločena enota, ampak bodo v njem delali ljudje, ki so zaposleni v podjetju in so tudi deležni produktnih izobraževanja, zato lahko hitro odgovorijo na veliko več vprašanj kot zunanji izvajalci.

Tehnični dan v avtoservisnih delavnicah Emil Frey Slovenija Avto Že v tretjem letniku je dobil pet ponudb za službo

Več vsebine

Poleg tega je boljša tudi vsebina posredovanih podatkov. Skozi programe zvestobe si namreč pridobijo veliko podatkov o posameznem vozilu in njihovi stranki, ki ji zato laže pomagajo in jo tudi podpirajo z informacijami, denimo o ponudbah ali pa času za obisk servisa in podobno.

Emil Frey klicni centar, generator idej | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Lastni klicni center je zato zanje zelo pomemben kanal za stik s svojimi strankami. Strankam lahko vedno pomagajo in jim pomagajo rešiti tudi kakšno težavo, ki sploh ni bila predmet izvirnega poizvedovanja. Na koncu seveda stranki vedno dajo odgovor na vprašanje.

Emil Frey Center za dostavna vozila Avto Nov Center za prodajo vozil poslovnim uporabnikom

Širitev koncepta

Sistem klicnih centrov in programov zvestobe so pri Skupini Emil Frey zasnovali že kot uvozniki znamk nekdanje skupine PSA, ker se je izkazala za dobro prakso, pa ga zdaj prenašajo na vseh 12 zastopanih znamk. S tem si bodo precej poenostavili delo, hkrati pa tudi zmanjšali stroške.

Emil Frey klicni centar, generator idej | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Pri vzpostavitvi enotnega klicnega centra so poiskali predvsem skupne točke vseh znamk, saj vsaka ohranja svojo mrežo storitev in tudi identiteto. K temu bodo pripomogle tudi ločene klicne številke za vsako znamko posebej, za vsak znamko pa bodo skrbeli tudi ljudje, ki so se pri njej izpopolnjevali.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.