Če ste eden od uporabnikov Instagrama, ste najbrž že odkrili barvne krogce na začetni strani. Morda ste kliknili na njih in odkrili novo funkcijo aplikacije - Instagram Stories, ki uporabnikom omogoča, da na koncu delijo fotografije in video posnetke in tako vsem sporočajo svoja dnevna doživetja. Podobno je s Snapchatom.
Družabno omrežje, ki ga je leta 2012 kupil Facebook, je pri tem odlično orodje avtomobilistov, ki so zavohali nov način pristopa k potencialnim strankam in sedaj uporabljajo svoje ustvarjalne pristope in kadre, da bi izkoristili najnovejše možnosti, ki se jim ponujajo. To se vidi po rezultatih analiz, ki jih je objavil „Driven by Instagram”, v katerih je jasno razvidno, katere platforme uporablja avto industrija in katere ljubitelji avtomobilov.
Na milijone sledilcev
Nove platforme so tema, v kateri imajo proizvajalci avtomobilov že izdelane jasne ideje. "Redko objavljamo tehnične specifikacije avtomobilov. Večina naših vsebin so zgodbe, ki povezujejo ljudi in avtomobile," pojasnjuje Jazzmynn Finney, strokovnjakinja za nove medije zaposlena v Porschejevem oddelku za Severno Ameriko. "To so teme, ki imajo pri porscheju 5,4 milijona sledilcev," dodaja Finneyjeva.
Danes je na družabnih omrežjih zelo popularno pripovedovanje osebnih zgodb (storytelling). Hkrati se spreminja odnos potencialnega občinstva še posebej preko medijev in to je brezplačni pristop. Posamezne znamke vozil tako med svojimi uporabniki krepijo pripadnost do določene znamke.