Pri znamki so najbolj ponosni na na novo razviti pogonski agregat 2.0 CDTi biturbo z največjo močjo 143 kW (195 KM) in 400 Nm navora. Uporabili so sistem sekvenčnega polnjenja dveh turbinskih polnilnikov, pri čemer prvi, manjši, skrbi za "dihanje" pri nižjih, večji pa se najraje vrti v višjih vrtljajih.
Posebnost Oplovega sistema je, da imata oba polnilnika ločena hladilnika polnilnega zraka, s čimer naj bi izničili "turbo luknjo." V srednjem polju vrtljajev sicer delujeta oba polnilnika in omogočata 350 Nm navora že od 1.500 vrtljajev dalje. Najvišji navor je sicer 400 Nm, povprečna poraba pa naj bi se ustavila že pri 4,9 litra in 129 gramih CO2, obljubljajo pri Oplu. To so zagotovili tudi z uporabo nove generacije čepnih svečk, ki poleg zimskega ogrevanja delovnega prostora motorja služijo tudi v vlogi senzorjev tlaka, na podlagi teh podatkov pa elektronika skrbi za optimalno izgorevanje goriva.
Insignia biturbo v štirivratni različici pospeši od nič do 100 km/h v 8,7 sekunde in doseže največjo hitrost 230 km/h. Motor bo na voljo tudi v petvratni in karavanski izvedenki ter s štirikolesnim pogonom.
Prednja noga iz OPC-jke
Novost v novem modelnem letu je podvozje SuperSport. Na voljo je pri vseh insignijah s 4x4 pogonom, izvedba pa združuje sistem mehatronskega podvozja FlexRide z elektronsko nastavitvijo blažilnikov, zavorni sistem Brembo in vpetje prednjih koles preko vzmetne noge HiPerStrut (High Performance Strut), znanega iz iz Insignie OPC.
Samodejno zavira
Precej novosti je tudi pri aktivni varnosti, pri čemer je največja novost aktivni radarski sistem, s katerim insignia končno stopa ob bok nekaterim glavnim tekmecem tudi po tej plati. Na podlagi radarja avtomobil samodejno prilagaja hitrost in vzdržuje razdaljo do spredaj vozečih vozil, hkrati pa služi še za informiranje o pravšnji varnostni razdalji ter za opozarjanje pred možnostjo trka. Takrat lahko sistem začne s samodejnim zaviranjem v sili.