Avto
1163 ogledov

Hyundai kona: prve uradne fotografije

Hyundai kona
1/9
Hyundai
Hyundai je v Seulu v Južni Koreji razkril svoj povsem novi model kona. Gre za križanca B razreda, s katerim se bodo Korejci postavili po robu renault capturju, peugeotu 2008, nissan juku in številnim drugim kompaktnim modelom v tem hitro rastočem segmentu vozil.

Pri Hyundaiju želijo s kono od sotekmecev odstopati s "hi-tech" dizajnom, ki glede na prve uradne fotografije odstopa od večjih Hyundaijevih modelov, kot sta tucson in santa-fe. Prav dizajn je ključ do osvojitve kupcev v tem segmentu, kar dokazujeta že pionir tega razreda nissan juke, kot zadnja pa tudi Toyota z modelom CH-R.

Kono bodo v Južni Koreji začeli prodajati že proti koncu junija, v ZDA in v Evropi, v torek bo kona novinarjem razkrita še v Milanu, pa ob koncu leta ali v začetku leta 2018. V Evropi jo bo javnost prvič videla septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Ime kona je križanec sicer dobil po mestu na Havajih.

Turbo motorji in štirikolesni pogon

"Pod kožo" je mešanica delov modela i20 in i30, pri čemer je prevzel motorje nove generacije modela i30. V Evropi bosta po prvih znanih informacijah na izbiro turbo bencinski različici, trivaljnik prostornine enega litra z 90 kilovatov moči (120 KM) in 1,6-litrski štirivaljnik s 132 kilovatov moči (177 KM), ki bo lahko kombiniran s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Slednji bo na voljo tudi z novim 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki v ponudbo prihaja kasneje.

Hyundai kona | Avtor: Hyundai Hyundai

Po nekaterih podatkih naj bi bil kona jeseni prihodnje leto na voljo tudi z električnim pogonom, z baterijami z močjo 50 kWh in dosegom v realnih pogojih delovanja 350 kilometrov z enim polnjenjem baterije.

Številni aktivni pomočniki za voznika

Kona prinaša veliko naprednih tehnologij, kot je brezžično polnjenje pametnega telefona, ki se polni tudi, če ga pustimo v vozilu, ko nas ni v njem. Novost je head-up projekcijski zaslon, pri čemer se podatki pomembni za vožnjo ne izrisujejo neposredno na vetrobransko steklo vozila, ampak na dodatno prosojno steklo, kot pri citroënu C3 aircrosssu ali opel crosslandu X. Zasloni na dotik večpredstavnostne naprave merijo od 5- do 8-palcev.

Od aktivnih sistemom, ki delujejo s pomočjo radarja in kamere na sprednjem delu vozila za pomoč vozniku pri Hyundaiju izpostavljajo sistem samodejnega zaviranja v sili, ki zaznava in v sili zavira tudi pred pešci, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, prilagodljive žaromete, sistem za zaznavanje in opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za opozarjanje na prečni promet, ko zapuščamo parkirni prostor …

Hyundai kona | Avtor: Hyundai Hyundai

Hyundai želi biti prva azijska izbira

Kona bo izjemno pomemben model za Hyundai, ki želi po besedah prvega moža Hyundaija v Evropi Thomasa Schmidta do leta 2021 postati najbolje prodajana azijska znamka v regiji Evrope. Na trgih EU in EFTA (Islandija, Lihtenštajn, Norveška in Švica) so pri Hyundiaju v prvem kvartalu letošnjega leta prodali 177.444 vozil, kar je 2,4 odstotna rast. To ga med azijskimi znamkami uvršča na tretje mesto za Toyoto (245.072 prodanih avtomobilov) in Nissana, ki je po podatkih evropskega združenja proizvajalcev vozil (ACEA) prodal 214.430 vozil, kar je 5,7 odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta.

Kona, ki bo sicer kmalu dobila še koncernskega "brata" kio stonica, je del hyundaijeve modelske ofenzive, ki predvideva 30 novih modelov in njihovih derivatov do leta 2021. 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.