Pa naredimo primerjavo: predsedniku države Danilu Türku lani ni padla nikakršna krona z glave, ko je mercedes-benza razreda E zamenjal za ljudsko in predvsem veliko cenejšo škodo superb. Še več, grem stavit, da se v njej počuti veliko udobneje in bolj sproščeno, kot bi se v mercedes-benzu razreda E, BMW-ju serije pet ali audiju A6. Slednja sta, glede na milo rečeno zelo zabavne razpisne pogoje, tudi edina, ki prideta v poštev za Kavčiča.
A dejstva so jasna – superb po prostornosti na zadnji klopi, na kateri se peljejo najpomembnejši predstavniki države, gladko prekosi vso nemško premium konkurenco. Tudi nekateri drugi – opel insignia, peugeot 508 in še kateri predstavnik "ljudskega" srednjega razreda – bi bili s tega stališča za Kavčičevo zadnjo plat in kolena primernejši.
Medosna razdalja, zaradi katere je superb na Kavčičevem razpisu vnaprej potegnil kratko, pri tem ne igra nobene vloge. 70 litrov prostornine posode za gorivo? Mar se bo Kavčič vsak dan vozil v Frankfurt?
Če ima SD-režo ali USB, ne pa CD-ja, odpade
Nato pa pridejo na vrsto najbolj zabavni pogoji, ki pa z varčevanjem nimajo veliko zveze: avto mora imeti ABS (menda je ta že nekaj časa obvezen pri vseh novih vozilih), o veliko pomembnejšem ESC-ju pa ni govora. Imeti mora celo zračne blazine in električno dvigovanje vseh stekel. Aha, pa radio s CD-jem. V državnem svetu očitno živijo v letu 2002, ko so CD-ji še upali na svoje preživetje, USB-priključki pa so bili še redkost.
Navigacija? Te ni v razpisnih pogojih, očitno si bodo garmin izposojali od sekretarke komisije za lokalno samoupravo in regionalni razvoj. Udobni usnjeni sedeži? Ne, dovolj bodo takšni iz blaga, o kakšnem ogrevanju v mrzlih januarskih jutrih ni govora. Vsaj triobmočna klima, da bo gospodu zadaj primerno hladno? 220V priključek za prenosni računalnik? Ne potrebujejo.
Moči na pretek, aktivne varnosti zelo malo
In kako v besednjaku Kavčičevih "strokovnjakov" za avtomobilizem razumejo varnost? Tako, da v razpisni pogoj dajo zahtevano moč od 150 do 225 kilovatov in štirikolesni pogon. Če bo treba slučajno bežati pred atentatorji. Kaj pa radarski tempomat, zaviranje v sili, preprečitev nenamernega prehajanja pasov …? Morda bi morali "strokovnjaki" v roke vzeti kakšno revijo in se izobraziti o najnovejših varnostnih trendih v avtomobilski industriji. Morda pa živim v zmoti, da si Kavčič po odgovornosti sploh želi biti na cesti enak ostalim in se raje v celoti zanaša na vozila iz policijskega spremstva ter njihov način divjanja po cesti, ki vključuje nasilno zganjanje ostale raje ob robove avtoceste.
Ne glede na to, ali bo naslednje protokolarno vozilo BMW serije 5 ali audi A6, pa vse ostalo dokazuje, da Kavčič in njegovi živijo še globoko v nekem drugem obdobju, ko je veljal pregovor: "Nek se vidi raskoš."* Pa še to v Kavčičevem primeru le na zunaj in ne glede na končno ceno, ki jo bodo plačali drugi – mi.
*Naj se vidi prestiž.
Dej Niko piš z normalno pisavo.
KAKO DOLGO BOMO ŠE PRENAŠALI TO SAMOVŠEČNO BANDO ?????? ČE JIH NE MORE JANŠA, DAJMO JIH MI !!!!!!!!!! NACESTO Z NJIMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spoštovani gospod Leban, če bi bili manj navijaški do gospoda Turka bi opazili, da PR uporablja Škodo Superb-skoraj nikoli!!! S Škodo se vozijo samo uslužbenci urada. Izjemoma se je gospod predsednik usedel v Škodo samo takrat, ko ne želi biti… ...prikaži več opazen s svojo ljubico Sancinovo ali takrat ko želi da ti vtis skromnega predsednika z veliko mere okoljske ozaveščenosti. Do sedaj se je to zgodilo cca. 15 X! Živel predsednik države kdor koli že bo!