Evoque modelskega leta 2016 ostaja v različici s tremi in petimi vrati. Dobil je nova LED svetila, predrugačen sprednji odbijač, drugačne odprtine za zrak in masko, zadnji strešni spojler, širšo paleto barv.
Prenovljena je bila tudi notranjost, kjer je v središču 8-palčni ekran na dotik, novi so tudi sedeži, materiali so boljši. Pri Range Roverju trdijo, da so izboljšali tudi zavore.
Pogonski motorji na dieti
Novi štirivaljni pogonski agregati so lažji, v povprečju tehtajo od 20 do 30 kilogramov manj, kot v predhodniku.
Nov je štirivaljni dizel TD4 z 110 kilovatov moči (150 KM), ki obljublja povprečno porabo goriva 4,2 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 so 109 gramov na kilometer, kot tudi z 132 kilovatov moči (180 KM) s povprečno porabo 4,8 litra na 100 prevoženih kilometrov in emisijami CO2 125 gramov na kilometer.
Si4 bencinski štirivaljni motor zmore 177 kilovatov moči (240 KM) in povprečno porabo 7,8 litra na 100 KM, emisije CO2 so 181 gramov na kilometer. Bencinski agregat ima tudi štirikolesni pogon in devetstopenjski samodejni menjalnik. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,6 sekunde, najvišja hitrost je 217 km/h.
Evoque bo na voljo v kombinaciji s terenskim sistemom all-terrain progress control (ATPC), ki omogoča pol samodejno vožnjo avtomobila s konstantno nizko hitrostjo izven utrjenih poti, sistem za ohranjanje vozne smeri, sistem samodejnega zaviranja ...