Mazda je z modelom CX-5 uresničila napovedi o dinamičnih linijah, ki jih je nakazal koncept shinari. Postavnega 4,55 metra dolgega Japonca boste prepoznali po novem nosu vozila. Oblikovalci so mu nadeli veliko zračno masko, ki ga naredi bolj atletskega, črne obrobe okoli koles poskrbijo za robustnost, zadaj pa je izrazit velik strešni spojler in vedno dve izpušni cevi. Vzvratna ogledala so pritrdili kar na vrata, s čimer so izboljšali preglednost.
Prostora je dovolj
Njena prednost pred tekmeci se skriva v prostorni notranjosti, ki je rezultat kar 270 centimetrom medosne razdalje. Prostora v vse smeri je dovolj tudi na zadnji klopi, kamor se vstopa brez težav, saj se je odprtina pri zadnjih bočnih vratih velika. Med pluse mu lahko štejemo uporabnih 503 litrov prostora v prtljažniku z ravnim dnom, ki je pametno nadgrajen z rolojem, ki se, ko odprem vrata prtljažnika dvigne sam. Hkrati so ohranili napredno podiranje zadnje klopi, ki je deljiva v razmerju 40:20:40 in omogoča, da prevrnemo zgolj levi ali desni sedež, lahko pa tudi zgolj sredinski del, in kar je pohvalno, vse se zloži v ravno dno.
Opremljena po zadnjih trendih
CX-5 zagotovo spada v sam vrh varnosti mazdinih vozil, saj so mu dodali številne tehnološke dobrote, brez njih bi le težko stopil v korak s konkurenco. Nadzor v mrtvem kotu je zaščitni znak mazde, za katerega je prejela številne nagrade, novinec premore sistem nadzora vožnje po voznem pasu, zmore tudi sam zavirati v sili. Slednji sistem so poimenovali smart city brake support (SCBS), in samodejno med hitrostjo od 4 do 30 km/h prepreči trčenje v ovire pred avtomobilom (pri hitrostih med 4 in 30 km/h), če je hitrost višja pa posledice nesreče vsaj omili, seveda, če voznik ne reagiran na opozorilni pisk. Namesto voznika pametni žarometi poskrbijo za samodejno preklapljanje med kratkimi in dolgimi lučmi.
Opremski paketi so štirje, že osnovni pa zajema ESP, pomoč pri speljevanju v klanec, tehnologijo i-stop (samodejna zaustavitev in zagon motorja ob ustavljanju), gumb za zagon motorja, dvojno izpušno cev, 17-palčna platišča, šest zračnih blazin, ...
Tehnologija Skyactiv
Novost, na katero se bodo od zdaj naprej pri Mazdi opirali je tehnologija Skyactive, ki jo bodo deležne vse pogonske različice. Skyactiv je skupek številnih tehnologij in sistemov v obliki novih motorjev, menjalnikov, karoserije in podvozja.
Karoserija je izdelal iz lahkih, a trdnih materialov, robustni avtomobil pa kljub svojim meram tehta zgolj 1345 kilogramov, kar blagodejno vpliva na porabo. Povsem na novo so zasnovali podvozje, ki je naravnano bolj športno in volanski mehanizem z električnim servoojačevalnikom, pa vliva na večjo stabilnost na cesti.
Maja se mu bo pridružil še novi 2,2-literski dizelski agregat ki izpolnjuje okoljevarstveni standard euro 6 in sicer v dveh različicah, s 110 kilovati (150 KM) moči, oziroma 129 kilovati (175 KM) moči. Šibkejši agregat ima porabo 4,5 litra na 100 km, izpusti CO2 znašajo 119 gramov na prevoženi kilometer. Tudi tu bosta na voljo tako ročni, kot samodejni šeststopenjski menjalnik.
Vstopna cena je 22.590 evrov
Cena za vstopni model z bencinskim agregatom in pogonom na prednji par koles je 22.590 evrov, za štirikolesni pogon je treba odšteti še 2.000 evrov, prav toliko dodatka vas bo stal samodejni menjalnik. Uvoznik za leto načrtuje prodajo okoli 200 modelov.
KO Hindaji pa NO-kia