Avto
309 ogledov

Clio IV zaradi zavor čimprej na servis

Servis vozil Gregor Prebil
Renault ima težave z zadnjo generacijo clia, saj se po državah vrstijo pozivi, naj jih lastniki pripeljejo v delavnice zaradi morebitnih težav z zavorami. Tudi slovenski lastniki že dobivajo pozive, znana je tudi okvirna številka slovenskih potencialno prizadetih cliov.

Po vsem svetu mora na vpoklic kar 402.150 cliov. Samo v Nemčiji mora Renault zaradi težav z zavorami vpoklicati 21.618 cliov četrte generacije, poroča AutoBild. Gre za avtomobile, ki so bili v turški tovarni Bursa narejeni do marca 2013, če pa so bili narejeni v tovarni Flins v Franciji, pa so vpoklicani vsi, narejeni do aprila letos.

Težave se nanašajo tako na prednje kot zadnje zavore, saj lahko zaradi morebitne napačne montaže blatnikov prihaja do drgnjenja zavornih cevi in kablov. 

Renault-Nissan Slovenija je popoldan za zurnal24 sporočil, da je bila na "izjemno majhnem številu vozil" najdena možnost nastanka poškodbe na prednji gibljivi cevi zavore ter možnost nastanka napake na delovanju zavornega bata zadnjega zavornega valja.

"Slednje bi se lahko zgodilo le ob specifičnem načinu zaviranja – uporabi ročne zavore med vožnjo, čemur sledi silovito zaviranje. V primeru take okvare bi se na armaturni plošči prižgala opozorilna luč za nivo zavorne tekočine, za zaviranje pa bi bilo potrebno več moči na zavornem pedalu, kar lahko vpliva na učinkovitost zavornega sistema vozila."

Kot dodajajo so se kljub "majhni možnosti za napako" odločili za vpoklic, okoli štiri tisoč slovenskih lastnikov pa so že pričeli vabiti, naj se oglasijo v najbližjem servisu Renault, kjer bodo mehaniki omenjene dele pregledali. Pregled bo trajal 20 minut in bo seveda zastonj. 

O težavah iz drugih držav sicer poročajo tudi pri modelu kangoo, saj so odkrili napačno vezavo sistema ABS pri avtomobilih, narejenih med septembrom 2012 in majem 2013. V Sloveniji gre za okoli 300 potencialno prizadetih vozil, skupno v Evropi pa za kakih 64.000 vozil.

Komentarjev 1
  • sasquatch 13:23 24.september 2014.

    je vseeno, kje jih sestavljajo; v turčiji turki, v franciji pa alžirci in maročani. sicer pa renault že od časov katrce in petke naprej ni več avto, ampak je bankrot za lastnika in zlata jama za servise...