Ti sistemi so voznikom v pomoč pri izogibanju trkom med parkiranjem vozila.
Pri Boschu so navedli podatek, da so danes parkirni senzorji najbolj pogost sistem pomoči pri parkiranju. Po njihovi analizi je bilo leta 2014 s parkirnimi tipali opremljenih 52 odstotkov registriranih vozil.
V prihodnje bo dovolj pritisk na stikalo, sistem vgrajen v vozilo pa bo sam našel prazno parkirno mesto in vozilo tudi parkiral. To se bo zgodilo že pred koncem tega desetletja, trdijo strokovnjaki. Voznik bo atomobil zapustil že pred vhodom v parkirno hišo, nato pa s pomočjo aplikacije na pametnem telefonu sistemu naročil naj sam parkira vozilo. Na enak način bomo vozilo priklicali tudi nazaj.
Pri Boschu menijo, da avtomatizirano parkiranje ne prinaša le manj stresa - parkiranje je po vseh raziskavah najbolj stresen element vožnje med vozniki in voznicami, med parkiranjem pa nastane tudi največ škodnih primerov. Samodejno parkiranje bo prineslo velik prihranek na času, saj v povprečju veliko časa izgubimo med iskanjem praznega parkirnega mesta. V Nemčiji vozniki in voznice v povprečju prazno parkirno mesto iščejo deset minut.
V povprečju med iskanjem prevozimo 4,5 km
Pri Boschu bodo čas iskanja skrajšali na dva načina: prvič, posebni senzorji zasedenosti na parkirnih prostorih ali v garažnih hišah pošiljajo obvestila vozilom o prostem parkirnem mestu. Drugič, senzorje, ki postajajo standardna oprema na vse večjem števlu vozil, pri Boschu že prilagajajo za iskanje parkirnih mest. Informacije se obdelujejo v Boschevem internetnem oblaku.
Na osnovi podatkov se izdelujejo digitalni zemljevidi parkirnih mest. Voznik lahko do zemljevidov dostopa s pomočjo interneta ali navigacijskega sistema v svojem vozilu. Voznika sistem pripelje do mesta, kjer je parkiranje brezplačno. Direktna vožnja do brezplačnega parkirišča bo vplivala tudi na zmanjšanje smoga v zraku, so prepričani v Boschu, kjer navajajo podatke, da povprečni voznik v Nemčiji pri iskanju parkirnega mesta prevozi 4,5 kilometra poti.