Ssangyong, korejska znamka znana po šest desetletjih dolgi zgodovini izdelovanja vozil z zmogljivim štirikolesnim pogonom Slovencem še nikoli ni ponujala tako obširnega voznega parka, kot danes.
Sedemsedežnemu enoprostorcu s štirikolesnim pogonom rodiusu, štirikolesno gnanima rextonu in korandu, se je kot zadnji pridružil najmanjši in najcenejši tivoli, ki je začetnik nekega novega obdobja pri korejski znamki.
Indijci poskrbeli za nov začetek
Niti eno stikalo ni enako
Zunanji dizajn jasno izkazuje urbani slog, z modernimi oblikovalskimi potezami, kot so led dnevne sijalke (ne gre za polne led žaromete), spojler na zadku, meglenka po zgledu na športna vozila sredinsko vgrajena na spodnji del zadnjega odbijača, možnost dvobarvne karoserije …
Notranjost je popolnoma nova. Pri uvozniku za znamko so zatrdili, da v primerjavi z večjim korandom v potovalni kabini ni enako nobeno stikalo, noben detajl ali merilnik. Izpostavljajo veliko odlagalnih površin, tudi za 1,5-litrske plastenke ali računalniško tablico. Prva sedeža sta zasnovana ergonomsko, na zadnji klopi je možno spreminjati naklon (za 27,5 stopinje), je deljiva v razmerju 60:40, v 432-litrski prtljažnik lahko zahvaljujoč globokemu dnu spravimo tri športne torbe.
Prvi s sedmimi zračnimi blazinami
Tivoli je prvi Ssangyong s kolensko zračno blazino, skupaj jih ima sedem. V serijski opremi (na voljo sta dve opremi) so ročna klimatska naprava, zategovalniki pasov, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ...
Kupec si lahko omisli ogrevan volan in sedeža spredaj, ki sta lahko v vročih mesecih tudi dvostopenjsko hlajena, parkirne senzorje in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji. „Pametni volan“ (smart stear) ponuja tri nastavitve trdote vrtenja volana (normalno, udobno in športno). Voznik s pritiskom na gumb izbira med tremi načini vožnje – Eco, ko elektronika prilagodi delovanje nižji porabi, Power – namenjen hitrejši vožnji, saj povečuje navor motorja in način Winter – vozilu omogoča speljevanje v drugi prestavi, kar preprečuje zdrs koles na zmrznjenih površinah.
S popustom pod mejo 14 tisočakov
V začetku je na voljo le bencinski 1,6-litrski bencinski motor z močjo 94 kilovatov (128 KM), ki je plod lastnega razvoja, čez mesec dni se mu bo pridružil še 1,6-litrski turbodizelski agregat z 85 kilovatov moči (115 KM). Oba motorja je moč kombinirati bodisi z šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Konec leta bo vozilo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, ki bo nakup podražil za 2.000 evrov.