Korando stavi na dinamične športne linije, ki so jih zarisali pri slavnem italijanskem oblikovalskem studiu Giugaro, in preprosto notranjost. Vozilo naj bi predstavljalo zgolj začetek, saj je že napovedan prihod še manjšega športnega terenca.
Ena stopnja opreme, a ta najvišja
V dolžino meri 4,4 metra, velikost prtljažnega prostora zajema od 404 do 738 litrov, oblikovno je prilagojen evropskemu okusu, uvoznik pa je ocenil, da je za slovenski trg dovolj en nivo opreme, a je ta najbogatejši DLX, s čimer bodo zadovoljili vse potrebe kupcev. Poleg varnostne opreme, ki med drugim obsega ESP in šest varnostnih blazin, bodo kupci na seznamu opreme našli še tempomat, ogrevana sprednja sedeža, parkirna tipala zadaj, samodejno klimatsko napravo, 17-palčna platišča ...
Menjalnika sta dva, ročni šeststopenjski, za doplačilo v višini 2.300 evrov pa je na voljo še šeststopenjski samodejni menjalnik. Motor je le en, in sicer 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z največjo močjo 129 kilovatov (175 KM). Serijsko je na voljo stalni štirikolesni pogon, ki prepoznava razmere na cesti in prilagaja prenos moči na posamezna kolesa. Omogoča tudi vklop zapore sredinskega diferenciala za porazdelitev moči v razmerju 50:50.
Petvratni športni terenec pri nas stane najmanj 24.490 evrov, vozilo s samodejnim menjalnikom pa 26.790 evrov.
29
ogledov
Korando za nov začetek
Ssangyong se pod okriljem indijskega lastnika (Mahindre) vrača s športnim mestnim terenskim vozilom korando. Cene za slovenski trg se začnejo pri 24.490 evrih, uvoznik pa računa, da bo v letu 2012 prodal sto vozil.