Študija svetovalne družbe Consors Finanz, podružnice velike francoske banke BNP Paribas, je namreč pokazala, da se predstavniki najmlajše generacije Z za avtomobile navdušujejo prav tako kot njihovi straši in stari starši.
Anketo so poleti izvedli med 16.000 kandidati iz 14 evropskih držav, ki so bili stari od 18 do 65 let. Izkazalo se je, da si kar 67 odstotkov ljudi, rojenih med letoma 1995 in 2010, ne predstavlja življenja brez avtomobila.

Približno eden od dveh vprašanih mladih (44 odstotkov) je povedal, da bodo avtomobili tudi v prihodnosti pomemben del njihovih vsakdanjih življenj in družbe. To je celo veliko večji delež kot v generaciji nad 50 let, v kateri mnenje mladih deli le 23 odstotkov vprašanih.
Mladi so sicer v več pogledih zelo pragmatični. Njihovi pogledi na avtomobilizem tudi niso zamegljeni z razpravami o okolju in trajnostnem razvoju. 44 odstotkov jih meni, da se je ugled avtomobila v zadnjih petih spet izboljšal, le 27 odstotkov pa jih meni, da so stvari šle na slabše.

Starejše generacije imajo na to drugačen pogled. 33 odstotkov starejših namreč meni, da se je ugled avtomobila kot prevoznega sredstva v zadnji letih zelo poslabšal, le 14 odstotkov pa jih opaža izboljšanje stanja.
Ob tem je treba dodati, da je mlada generacija prva, ki samoumevno sprejema tudi električne avtomobile. Med mladimi je tudi zelo malo tistih, ki bi se zaradi okoljskih pomislekov popolnoma odpovedali avtomobilu. V generaciji Z je namreč takšnih le okoli štiri odstotke. Pomembno vlogo pa igrajo tudi stroški. 59 odstotkov mladih avtomobila nima zato, ker je predrag.