Bavarski gigant se je za vpoklic odločil na podlagi zahteve ameriške agencije za varnost v prometu (NHTSA), ki je vzela pod drobnogled BMW-jeva vozila po neki julijski nesreči in več kot sto pritožbah voznikov. NHTSA je ugotovila, da lahko puščanje zavornega olja povzroči izgubo vakuuma v zavornem sistemu, to pa lahko povzroči nepravilno delovanje sistema za pomoč ob zaviranju v sili.
Napaka zadeva le vozila serij 5, 6 in 7 z bencinskimi motorji V8 in V10, ki so bili izdelani med letoma 2002 in 2010. BMW bo lastnike obvestil po pošti, nato pa jim bodo na servisu zamenjali nekatere zavorne dele. Vpoklicanih je okoli 200 tisoč ameriških vozil, za vpoklic pa se je BMW odločil tudi v Veliki Britaniji, in sicer bo šlo na servise 20 tisoč vozil.
Zanimivo je, da bodo morali na servise tudi prestižni rolls-royce phantomi, ki jih ženejo BMW-jevi motorji.
Za pojasnila, koliko BMW-vozil bo treba vpoklicati v Sloveniji, smo se obrnili na slovensko predstavništvo te družbe. Gordana Kisilak nam je pojasnila, da iz matice za zdaj niso prejeli nobenih obvestil v zvezi z morebitnim vpoklicem v Sloveniji.