Pri skupini Volkswagen so trdili, da bodo s tehničnimi posegi na vozilih s spornimi motorji z "evropskim podpisom“ naredili popravke in jih uskladil z evropskimi okoljskimi predpisi ter se tudi zaradi tega izognili odškodninam kupcem v Evropi.
Skupno gre za vpoklic kar 8,5 milijona vozil. Nemška agencija za motorna vozila KBA je sicer že odobrila tehnične popravke na 3,7 milijona vozil skupine VW, ki vključujejo znamke Volkswagen, Audi, Škoda in Seat.
Italijani po tehničnem posegu naredili test
V primeru audija Q5 z dvolitrskim turbodizelskim Euro 5 motorjem EA189 je Italijanska potrošniška organizacija Altroconsumo opravila test, ki je pokazal, da je meja dušikovega oksida (NOx) po tehničnem posegu celo za 25 odstotkov višja, kot pred njim, piše Automotive News Europe. "Volkswagnova rešitev, da deaktivira sporno programsko opremo, ni zanesljiva," je v izjavi za javnost sporočila šefica BEUC Monique Goyens, ki jo povzema Automotive News Europe. Goyensova je še enkrat poudarila, da bodo morali pri VW z evropskimi kupci vozil s spornimi motorji skleniti poravnavo.
Novica, ki so jo sporočili iz BEUC, pri Volkswagnu pa je še niso komentirali, prihaja nedolgo zatem, kot je nemški avtomobilski velikan Volkswagen sklenil poravnavo škandala z goljufijami na testih izpušnih sistemov avtomobilov z dizelskimi motorji v ZDA, kjer bo za odškodnine odštel več kot 15 milijard dolarjev. Sklenjena poravnava vključuje lastnike avtomobilov, zvezne okoljske regulatorje in zvezne države. Vsak lastnik avtomobila, odvisno od letnika, bo dobil od 5100 do 10.000 dolarjev odškodnine. Volkswagen bo vsak avtomobil vzel nazaj v predelavo motorja ali pa ga bo odkupil po ceni pred izbruhom škandala 18. septembra lani. Povprečna cena teh vozil je do maja letos padla za 19 odstotkov na 10.674 dolarjev. Poravnava sicer pokriva 475.000 dizelskih avtomobilov z dvolitrskim motorjem.
Prvi mož Volkswagna Matthias Müller je po objavili novice o poravnavi v ZDA zavrnil možnost, da bi enako storili v Evropi. Pojasnil je, da bil bila poravnava v Evropi za nemškega avtomobilskega velikana prevelik zalogaj.
Kaj nam pa morejo...Hec je da bo, če dizlov ne bodo zanli po hitrem postopku res očistit po tolk letih blefa, vedno več mest zanje zaprlo mestna središča. Glede na to kako se bahajo dastavijo na električno… ...prikaži več prihodnost, so pri VW očitno ocenili, da dizla ne znajo očistit. Bolj hecno je da se tako širokoustijo, medtem ko kakšne silne konkurenčnosti na električnem področju še ne kažejo.
"Prvi mož Volkswagna Matthias Müller je po objavili novice o poravnavi v ZDA zavrnil možnost, da bi enako storili v Evropi. Pojasnil je, da bil bila poravnava v Evropi za nemškega avtomobilskega velikana prevelik zalogaj."Pol naj pa bankrotirajo tako… ...prikaži več kot vsako malo podjetje ki naredi neumnost. Se bo že našlo sposobnejše podjetje ki bo zapolnilo lukno.