Pri nemškem mediju poudarjajo, da so cene zrasle predvsem karoserijskim delom in drugim delom, ki jih je pogosto treba zamenjati zaradi poškodb med prometno nesrečo. Tu gre predvsem za pokrove motorjev, blatnike in druge karoserijske dele, kot tudi za žaromete in druga svetila.
Kot ugotavlja nemško združenje zavarovalničarjev GDV, so se med avgustom 2018 in avgustom 2019 cene teh delov v Nemčiji povprečno dvignile za štiri odstotke, blatniki pa so se povprečno podražili celo za sedem odstotkov. Zaradi tega so se podražila tudi popravila poškodovanih avtomobilov. Če je leta 2013 povprečno popravilo poškodovanega avtomobila stalo 2.400 evrov, je lani ta vsota že narasla na povprečnih 2.800 evrov.
Od leta 2013, ko so pri GDV začeli beležiti cene posameznih delov, so se do danes sicer najbolj podražile zadnje luči, ki se jim je cena v tem obdobju celo podvojila na lani povprečnih 212 evrov za kos. V istem obdobju so se za 40 odstotkov podražila tudi vrata prtljažnika, ki so lani povprečno stala 665 evrov.
Na višino cen karoserijskih delov sicer vpliva tudi tako imenovana "zaščita dizajna", ki proizvajalcem za omejeno časovno obdobje zagotavlja monopol nad prodajo nadomestnih delov, zato serviserji ne morejo oziroma ne smejo kupiti cenejših neoriginalnih.
če gre vse za baterije in ohisja. Zemlja nima neskoncno materiala.