Ročni menjalniki nezadržno peljejo proti slepi ulici, v prihodnje jih bodo v celoti nadomestili avtomatski menjalniki, medtem ko baterijska vozila menjalnikov praviloma sploh nimajo.
A zadnja študija Automotive News Canada ugotavlja, da ni nujno sprememba v vrsti pogonov tista, ki izrinja ročne menjalnike, temveč je to "zasluga" predvsem novih asistenčnih sistemov. Ti z ročnimi menjalniki preprosto ne morejo sodelovati tako dobro kot z avtomatskimi.
Še posebej funkcija obveznega samodejnega zaviranja AEB bo tista, ki bo tudi najbolj zveste proizvajalce vozil prisilila k ukinitvi ročnih menjalnikov, pravijo pri mediju. AEB je namreč v primeru ročnega menjalnika mehansko precej bolj zakompliciran kot pa pri avtomatskem menjalniku.
Pri velikem proizvajalcu menjalnikov ZF navajajo še problem hibridizacije pogonskih sklopov, ki pri ročnih menjalnikih zahteva vgradnjo dodatnih delov, kot je posebna elektronska sklopka za brezčutno preklapljanje med delovanjem termičnega motorja in električnega pomožnega pogona.
Trenutne svetovne številke kažejo, da je z ročnimi menjalniki opremljenih le še 17,1 odstotka novih avtov. V Severni Ameriki je ta delež še komaj 1,2-odstoten.
Meni ni jasno zakaj bi nekdo v današnjih časih kupoval avto z ročnim menjalnikom. OK, če kupuješ nekaj za 500€ za občasno vožnjo, sicer pa ...
Saj zardi vse te neumne opreme, bodo ljudje rajši ostajali na svojih starih avtih. Sam sem si avte menjal na dve leti. Trenutni pa je star že sedem let. Pa si bi brez težav kupil novega, toda ta novodobna krama… ...prikaži več me odvrača, da bi kupil novega. Ko bi vsaj lahko vse skupaj izklopil in bi potem ostalo izključeno.