Chevrolet camaro je bil in ostaja eden najprepoznavnejših avtomobilov ameriške industrije. Najdemo ga praktično povsod, na plakatih, majicah, pesmih in filmskih uspešnicah. Povsem novi camaro se po desetletju vrača v Evropo, ki so ji pri Chevroletu namenili V8-motor z močjo 298 kilovatov za različico s samodejnim in 318 kilovatov (432 KM) za različico z ročnim menjalnikom.
Mišice vidne na daleč
Mišičast videz ostaja njegov zaščitni znak. Prednji del v obliki črke V, obkrožen z ozkimi svetili in ksenonskimi LED-prstani, na cesti prepričajo. Tako kot pri vseh modelih tudi tu ne gre spregledati velikega zlatega križa, zaščitnega znaka znamke. Zadek je edinstven. Zadnja dvojna žarometa s svetlečimi se diodami, velike okrogle kromirane izpušne cevi, podobne tistim pri modelu corvette ZO6, so dovolj, da avtomobila že na daleč ne boste spregledali.
Prvi vtisi o notranjosti so toplo-hladni. Elementi sicer odražajo duh športne preteklosti. Camaro sodobnost izraža z elementi, kot so moderna stikala in osvetlitev, zelo dober avdiosistem in serijski prilagodljivi prikazovalnik head-up, ki hitrost, vrtljaje, radijske nastavitve in druge elemente pred voznikom prikazuje v vetrobranskem steklu.
Vozniku so v pomoč tudi parkirna pomagala, vključno z vzvratno kamero. Posebnost je sklop štirih merilnikov pred menjalnikom, ki so zasnovani v ikoničnem slogu camara letnik 1969. Merilniki, osvetljeni s svetlečimi diodami v ozadju, prikazujejo temperaturo olja, tlak olja, temperaturo olja za menjalnike in stanje akumulatorja. Športno oblikovano okolje zmoti volan, ki je povsem enak kot v preostalih modelih znamke in stikala, kot je vklop luči, ki jih poznamo iz Oplovih in Chevroletovih nižje cenovnih modelov. Bolje se obnesejo v usnje oblečeni sedeži, ki so zelo udobni, a le spredaj, zadaj je prostora za kolena malo.
Narejen za Evropo
Camara so povsem prilagodili okusu evropskih voznikov in cest. Tako ima poleg povsem nove obese, ki vožnjo naredi mehkejšo v ovinkih, še vrsto drugih tehnoloških sprememb. Testirali so ga kar na nemškem dirkališču Nürburgring. Že zagon motorja je dovolj, da se vozniku naježi koža. Zvok osemvaljnika prepriča, poslušanje avdionaprave v avtomobilu je tako povsem odveč. 432 konjskih moči, ki jih je zmožen iztisniti V8 agregat, se v startu sicer niti ne občuti. Pri odzivnosti ob stisku stopalke za plin se bolje obnesejo turboagregati v evropskih različicah, ki pa le stežka dohajajo camarov V8 bencinski motor, ko se ta začne vrteti. V to prepričajo tudi camarove vozne karakteristike. Z ročnim menjalnikom 6,2-litrski LS3 V8 motor s 432 KS in 569 Nm navora pri 4.600 vrtljajih v minuti avto z mesta do 100 km/h premakne v 5,2 sekunde v primeru kupeja in v 5,4 sekunde, ko sedimo v kabrioletu. Samodejni menjalnik je združljiv z 6,2-litrskim L99 V8 motorjem z močjo 298 kilovatov, (405 KM), ki zagotavlja 556 Nm navora pri 4.300 vrtljajih v minuti. Kupe s samodejnim menjalnikom do 100 km/h pospeši v 5,4 sekunde, kabriolet zato potrebuje dodatne 0,2 sekunde. Najvišja hitrost je v obeh različicah 250 km/h.
Čeprav poraba ni na vrhu seznama lastnikov camara, so pri Chevroletu avtomobilu namenili sistem aktivega upravljanja goriva. To pomeni, da sistem v motorju med neobremenjeno vožnjo L99 samodejno zapre štiri od osmih valjev, na ta način pa prihrani do 7,5 odstotka goriva. Model camaro z ročnim menjalnikom v povprečju pri kombinirani vožnji po tovarniških podatkih porabi 14,1 litra goriva na 100 kilometrov, s samodejnim menjalnikom pa 13,1 litra.
Camaro v Slovenijo prihaja decembra, za 6,2-litrski V8 MT kupe (432 KM) bo treba odšteti 54.750 evrov, za kabriolet pa 61.750 evrov.