Direktor ADAC za komunikacije z mediji Michael Ramstetter je priznal, da je on manipuliral z glasovi in prevzel popolno odgovornost za škandal, ter tudi že odstopil, organizacijo pa zapletel v enega najhujših škandalov v svoji 111-letni zgodovini, ki je omajal verodostojnost, tudi kar zadeva rezultate, povezane z varnostnimi testi in pokvarljivostjo avtomobilov. Naj spomnimo, dnevni časopis Süddeutsche Zeitung je pretekli teden poročal, da je namesto 34.299 oddanih glasov v prid VW golfa, prispelo le 3.409 glasov.
Rumeni angel brez prihodnosti
Nemški mediji in avtomobilski proizvajalci so ogorčeni, avtoklub z 19 milijoni člani, ki se verjetno sprašujejo o kredibilnosti združenja. Visoki predstavnik ADAC Peter Meyer je v pogovoru za nemško avtomobilistično revijo Automobilwoche na vprašanje, kakšna je prihodnost izbora Yellow Angel dejal: "Ni je, absolutno je ni."
Dokončna odločitev, ali bodo z izborom nadaljevali sicer še ni bila sprejeta. Škandal je namreč tako načel kredibilnost organizacije, da so pod vprašajem tudi vsa druga testiranja, ki jih pri ADAC opravljajo.
Dvomi tudi v druge teste
Odgovore na to temo zahtevajo številni politiki, kot tudi prometni strokovnjaki. Profesor na Univerzi Duisburg-Essen Ferdinand Dudenhöffer se sprašuje, ali so med drugim verodostojni testi tunelov, statistike prometnih nesreč, kakšna je sploh prometna varnost in varnost prometne infrastrukture v Nemčiji. Po mnenju prometnega strokovnjaka je celoten sistem ADAC-a slab, saj več kot očitno nadzor šepa.